• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Sökresultat

  1. Inskickad Brödraskapsäventyrs-farmarmedlemmar-motståndsrörelsen BSFM

    Att kalla den uppkomna diskussionen som trams är väl att ta i :-)...detta ämne kommer dyka upp igen ju....o igen osv Så här tänker jag... Även om vi "lågaktiva" inte berikar innogames me massiva diamantinköp..så har vi ett värde...eller ?...balansen i detta spel bygger ju på att alla är...
  2. Inskickad Brödraskapsäventyrs-farmarmedlemmar-motståndsrörelsen BSFM

    qrush skrev: "-fanns visst nåt dubbelkonto också men det är oväsentligt -" Hur kan man se "dubbelkonton" i ett BS ??
  3. Inskickad Brödraskapsäventyrs-farmarmedlemmar-motståndsrörelsen BSFM

    Tack Rosis för din utstuckna haka ;-) Detta med farmer....Det är upp till varje BS att byta ut sina medlemmar inför BÄ. Lika frivilligt är det för alla BS att göra likadant. Vart hamnar vi då ?...Mjölner var inne på en viktig sak...man planerar och bereder väg...chatten är full...alla vill göra...
  4. En kär medspelare har lämnat oss

    Med sorg konstaterar jag att Rheinsthal lämnat oss..... Har läst många av hans inlägg...och han verkade vara en av de mest hängivna. Vet att en del i Stålpakten haft med honom att göra. Beklagar å Stålpaktens vägnar Er förlust.... För Stålpakten /hansson
  5. Ny server vore bra!!

    Hmm...förlorar inte spelet lite då ?....Trist stämning mot diamantköpare...har inte hört något nedsättande i vårt BS (Stålpakten)...vi är alla medvetna om att om ingen köper diamanter så försvinner intresset från Innogames....och handen på hjärtat...de flesta har nog köpt diamanter till event...
  6. Bekräftat Nattessens problem

    Hej ! En av Stålpaktens medlemmar har problem med att "skörda" nattessens.... Portalen visar "0"......ambrosia är full (300) Har provat att flytta alla byggnader för att trigga omstart osv osv....inget funkar... Alla byggnader är anslutna.... Vänligen återkom till mig....i pm eller i öppet svar...
  7. En av stålpaktens medlemmar kan inte "skörda" sin Nattessens.....Finns det fler som har detta...

    En av stålpaktens medlemmar kan inte "skörda" sin Nattessens.....Finns det fler som har detta problem....
  8. UPPROP!!!!

    mittåt...jag läste nu att Rikkmeister faktiskt adresserat turbulensen genom att meddela Innogames....(rätt ska va rätt)
  9. UPPROP!!!!

    Jag kommer nog kolla till spelet lite då och då....känner jag att det är ett "lost-case"...låter jag det bara flyta iväg...trots en 1000 lapp eller två i diamanter. Det tragiska är att kritiken inte bemötts...rikkmeister o de andra moderatorerna....inte ens ett "lugn...sitt ner i båten, vi...
  10. Svampodling

    Den har jag inte sett...:-)...får kolla in den vid tillfälle...:-)
  11. UPPROP!!!!

    Min underskrift ni har
  12. Svampodling

    Ja...håller med...SGU var bäst av alla...å inte bara pga skådespelaren....Kommer du ihåg B5 spinoffen "Crusades"....där kan vi snacka om otillfredsställande slut....det hade allt...pangpang o grodor....men ingen fortsättning sa dem, men va f*n det hade de ju visst det... /hansson
  13. En "lösning"!

    Ackumulativ strid...bra ide :-D /hansson
  14. Svampodling

    När vi ändå citerar möjliga slut....kanske en tanke från SG Atlantis...de spelare som nått vägs ände..att de bereds vägen till "Uppstigning".....för de som blir kvar ska ju inte behöva känna sig lurade på spelet, utan kunna fortsätta spelandet för det är ju ett BRA spel.....ju... Att gillen som...
  15. Svampodling

    Uppskattar din tolkning av den uppkomma situationen....å jag förstår den som sitter ner i båten i väntan på nästa steg. However....jag tror att den uppkomna kritiken kommer från medspelare som inte har Elvenar som huvudsysselsättning...utan som ett sätt att slå ihjäl lite tid med något som...
  16. Stridssystemet

    Nej...det är inte bara du ☺
  17. Svampodling

    Det här med den lååååånga tiden det ska ta att genomlida denna "svampinfektion" börja ta på mina klanmedlemmars tålamod...Tycker att Ni (spelmakarna) tagit i alldeles för mycket och riskerar att folk tröttnar på Elvenar....Till dags dato har två av mina större klanmedlemmar aviserat att de tar...
Topp