• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Sökresultat

  1. Besvarad Drömmarnas säsong

    Äh, nu kom jag på det.
  2. Besvarad Drömmarnas säsong

    Hur köper man Utforskningsutrustning. Har Noll koll
  3. Nyheter från Beta(kan innehålla spoilers!)

    Men hur gör man antiförtrolla på Tiaran, verkar märkligt det där.
  4. Nyheter från Beta(kan innehålla spoilers!)

    Hur lång tid Brukar det ta innan BS kommer hit efter det att det börjat på Beta.?
  5. När startade Elvenar i Sverige?

    Om jag kollar på min medlemsprofil här, så Började jag spela 22 maj 2016... Ha,ha,ha. då trodde man aldrig man skulle komma ikapp de som låg i täten. Nu tar man det lilla lugna
  6. Nyheter från Beta(kan innehålla spoilers!)

    Menar du samma koncept som i det senaste BÄ, eller något av de andra.
  7. Inskickad Expansioner!!!

    Ja, det där var ett mycket bra förslag. Jag själv har gjort 584 provinser, så nu kommer dem bara vid en ny gästras. Man behöver ju yta för att kunna bygga sin stad och ha yta till T.E.X Brödraskapsäventyr och andra tävlingar.
  8. Brödraskapsäventyret

    Alltså, det senaste Brödraskapsäventyret suger. Stackars alla som inte kommit så långt, Det är ju horribelt mycket varor som krävs. Många kommer inte ens till slukhålet, hur kul är det då att spela. Nää, det här skiter jag i nu. Det blev inget kul längre och det är väl ändå det som är meningen...
  9. Feedback: Brödraskapsäventyr

    Det blir säkert inte å tungrott som tidigare, har länge väntat på något sånt här. Men jag säger som Macbolan. De flesta har semester nu så det blir nog inte så många som delar ifrån varje BS Ewla
  10. Avslutad Gissa numret

    997
  11. Diskutera brödraskapsäventyr här!

    Vi blev väldigt besvikna när en i vårat bs som inte är magiker eller ambassadör kunde öppna flaggan i stadsbyggarspelet trots att det sagts att det inte skulle gå.
  12. var skapar man ett halsband

    Var skapar man ett halsband? hittar det inte i någon av fabrikerna jag har.
Topp