• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Sökresultat

  1. Avslutad Blomvättens blommor

    8
  2. Avslutad Alla dessa ägg

    B, H, J
  3. Avslutad Fjärde adventstävlingen - julgåvan

    Kryddig topping
  4. Ny effektiv "handelsblokad" mot små bs

    Fast det är inte bara utanför ditt bs du får högre utdelning, det får du inom ditt bs också. Det är bara i ditt eget under det mindre kp
  5. Avslutad Lärlingarnas fynd

    1. Kombinationskatalysator 2. Ande-essens 3. Kosmisk vismut 4. Ritning 5. Bronsspade 6. Förtrollad tiara 7. Blixt flaska 8. Mystiskt bläck 9. Bagarnas gillesmedalj
  6. Avslutad Chyuos stjärnor

    4 Lila
  7. Avslutad Mindras luftballonger

    C
  8. Avslutad Skarpsynt

  9. Avslutad Gissa numret

    9872
  10. Fixat Prioriterat underverk funkar inte

    Jag prioriterade min Stormens nålar som var på sista uppgraderingen. När den var fylld med KP så kunde jag inte ta bort prioriteringen. Resultatet är att jag inte kan sätta en ny prioritering på ett annat underverk. Detta händer bara när man fyller ett underverk för den sista uppgraderingen /Lena
  11. Gratulera Rosis

    Grattis Rosis. Du är verkligen värd det :D
  12. Fixat Chatten funkar inte

    Den är igång igen men det gick varken att skriva eller läsa meddelanden i den. Det var inte bara vårt brödraskap som den inte funkade för heller så det måste ha varit något med servern
  13. Fixat Chatten funkar inte

    Nu funkar inte chatten igen. Jag trodde ju att det här problemet var fixat för länge sen /Lena
  14. Avslutad Gissa numret

    6753
  15. Avslutad Din favorit enhet

    Svärdakrobat är min favorit. Dels får man dem fritt från Dvärgiskt bålverk och sedan är de ganska effektiva i de flesta strider Man klarar de första fem provinserna i de flesta turneringarna med svärdakrobater vilket gör att man sparar på sina andra trupper
  16. Avslutad Gissa numret

    567
Topp