• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Sökresultat

  1. anga

    Öppen Scorpions söker spelare

    Några enkla riktlinjer: TURNERINGEN: Minst 2000 poäng. Tillsammans tar vi minst 15-16 kistor, vilket känns oerhört bra. SPIRAN: Alla spelare tar sig in i Laboratoriet. Vi satsar på top 3 i Spiran Vi stöttar varandra med varor för att nå målet. Brödarskapsäventyret: Vi satsar var 3e/4e gång på...
  2. anga

    Nu räcker det

    Nu räcker det. Var det på en firmafest inno kom på detta med förändringar av UV!!!!!!! 1.5 mille minus kultur!!!!!!!!!!! En annan i BS 2,8 mille. Vill ni att vi ska sluta spela? Tid, pengar har vi lagt ner, år ut och år in. Och vad får vi för det? En stor jäkla käftsmäll. Antingen återställs...
  3. anga

    Rädda forum tävlingarna! RÖSTA ♥

    Tävlingarna i dag är gissa på 1 siffra mellan 0-1000 typ
  4. anga

    Rädda Forumet - Upprop

    På Dc har även andra servrar startat uppror. Tycker inno borde börja lyssna på spelarna. Utan oss kan dom lägga ner detta. Håller fullständigt med föregående talare. Tragiskt.
  5. anga

    Rädda Forumet - Upprop

    Jag vill ha forumet kvar
  6. anga

    Ny idé Skärvor från turneringen

    Jag har inget under som kan ta i mot runor, alla fyllda. Så insamlingen jag får av skärvor i turneringen, går bara till spillo, då min mätare för skärvor är full. Så istället för det, skulle jag kunna gå in till en kamrat och lägga mina skärvor i ett under som står i runfas :)
  7. anga

    Inte ett fel Är något uppdaterat idag 2023-09-28?

    Brukar starta om maskinvaruacceleration när det strular med inloggningen
  8. anga

    Obesvarad Discord

    Håller fullständigt med. Har några i BS som tycker det är krångligt med D-C. Mycket handlar om, att det är inte ett gäng ungdomar som spelar, som var född med dagens teknologi. Vi måste vara rädd om dessa spelare, många av dom har varit med och byggt upp Elvenar, till vad det är i dag. Fasas...
  9. anga

    Obesvarad Discord

    Vi får hålla igång här, så kanske vi får behålla denna sida, så får vi hjälpas åt att komma med nyheter och info :)
  10. anga

    Obesvarad Discord

    Vi får väl helt enkelt behålla denna sida och försöka behålla informationen till alla, som vill vara kvar här.
  11. anga

    Obesvarad Discord

    För tydligen kommer forumet försvinna och vi blir mer eller mindre tvingade.
  12. anga

    Obesvarad Discord

    Ge mig en bra orsak, varför jag ska välja Discord när vi har forumet?
  13. anga

    Event Feedback: Höstens zodiak

    Andarnas tempel.
  14. anga

    Feedback: Tävlingar

    Jag missuppfattade texten haha "Så, månadens tävling går ut på att berätta vilka saker som förknippas med brödraskapsäventyren" så jag förknippade tex Nr1 Används till att skapa medaljer som vi använder i hålet. :)
  15. anga

    Öppen Blir en ledig plats

    Efter BÄ kommer det bli en ledig plats hos oss i Scorpions. Läs gärna våran beskrivning, skicka ett pm om du vill bli en Scorpion :)
  16. anga

    Avslutad Bottenlösa hålets offergåvor

    1an Kunskapspoäng. Används i under 20 st för att få Samhällsundermärket. 2an Häxhatt. Få 2 st förtrollningar 3an Gyllene armband. Producera en god mängd utav. Marmor/Stål/Plankor 6an Elementariska kulor. Samla 8 reliker 10an Klarhetsdryck. Används i akademin i stället för 50 diamanter, Öka...
  17. anga

    Scorpions

    Vem skrev detta inlägg ???
  18. anga

    Scorpions

    qrush. vad du tycker om mig bryr jag mig inte ett dugg om. 1 vecka sen satt du och gjorde reklam för kaishi-sha, för att sen bara lämna dom i sticket. Och att du svarade Z är jag fullt medveten om, var bara så kul att få igång ditt rätta jag :)
  19. anga

    Scorpions

    Nix för jag har ju inte kallingar, så jag har aldrig bytt det. Men tack för komplimangen om kaxig, blir så glad att vårat lilla BS är så intressant för andra :)
  20. anga

    Scorpions

    Ja vi kanske har näsan i vädret för vi är sådant bra gäng, som håller ihop, stöttar och inte byter BS som andra byter kallingar. Om du tycker vi är högfärdiga så tar vi det som en komplimang :)
Topp