• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Sökresultat

  1. anga

    Öppen Scorpions söker spelare

    Några enkla riktlinjer: TURNERINGEN: Minst 2000 poäng. Tillsammans tar vi minst 15-16 kistor, vilket känns oerhört bra. SPIRAN: Alla spelare tar sig in i Laboratoriet. Vi satsar på top 3 i Spiran Vi stöttar varandra med varor för att nå målet. Brödarskapsäventyret: Vi satsar var 3e/4e gång på...
  2. anga

    Nu räcker det

    Nu räcker det. Var det på en firmafest inno kom på detta med förändringar av UV!!!!!!! 1.5 mille minus kultur!!!!!!!!!!! En annan i BS 2,8 mille. Vill ni att vi ska sluta spela? Tid, pengar har vi lagt ner, år ut och år in. Och vad får vi för det? En stor jäkla käftsmäll. Antingen återställs...
  3. anga

    Ny idé Skärvor från turneringen

    Jag har inget under som kan ta i mot runor, alla fyllda. Så insamlingen jag får av skärvor i turneringen, går bara till spillo, då min mätare för skärvor är full. Så istället för det, skulle jag kunna gå in till en kamrat och lägga mina skärvor i ett under som står i runfas :)
  4. anga

    Öppen Blir en ledig plats

    Efter BÄ kommer det bli en ledig plats hos oss i Scorpions. Läs gärna våran beskrivning, skicka ett pm om du vill bli en Scorpion :)
  5. anga

    Stängd Ledigt hos Scorpions

    Scorpions har lediga platser. Kolla in våran sida vilka vi är, vad vi kan och vad vi har för regler. Skriv ett pm om du vill bli en av oss. Ha de gott alla gobitar anga
  6. anga

    Är våran server döende?

    Upplever att våran Svenska server är på väg att tyna bort. En efter en spelare försvinner, och få nya kommer. Är det vi spelare som har för högt tempo? Så inno inte hänger med! Vi kanske ska slå oss ihop med våra grannländer, bilda Skandinavisk server. Fler spelare, fler utmanare i BÄ...
  7. anga

    Inskickad Förmåner

    I dag har vi 4 st förmåner vi kan fylla. Kunskap-Turnering-Spira och Avancerad hjälp. Men många BS har nog börjat maxat sina förmåner. Så om inte inno har planer på att öka nivåerna till tex. 20, Så kanske vi kan få en till flik. Reducerad tid på världskartan. En provins på världskartan för...
  8. anga

    Grattis K-A

    Grattis K-A till segern i BÄ :) Och till Brukett säger vi bara. Där fick ni igång oss gamlingar :) Grattis till 3e platsen snyggt jobbat :):)
  9. anga

    Öppen Ledigt hos Scorpions.

    Galet gäng söker galen spelare :) Då har vi plats/er ledigt i vårat BS. För att bli en av oss, ska du. Ta dig till labbet i spiran (vi bidrar med varor) 1300 p i turneringen (BS hjälper med varor) Putsa dina bröder & systrar varje dag (tar mindre en 1 min) Hjälpa till med varor i marknaden I...
  10. anga

    Besvarad Hur byter man namn

    Vi ser att en spelare som lämnat oss, har bytt namn. Hur gör man det?
  11. anga

    Besvarad Har jag missat detta förr

    Antingen har jag missat att ytan är så här stor. Eller så har ytan blivit större.
  12. anga

    Priserna i Spiran

    Är det bara jag som har otrolig otur? Eller? 215 diamanter var skörden i spiran denna gång, och naturligtvis portalförtjänst, som jag kan sälja själv. Upplever att priserna i Spiran har blivit så dåliga. Är det bara jag som upplever det så? Take care all
  13. anga

    Glad Påsk alla :)

    BS Scorpions önska Glad Påsk till alla spelare ❤️
  14. anga

    Öppen Söker spelare

    Scorpions har plats i BS för aktiv spelare. Har du tröttnat på ditt BS eller är du hemlös, kika in på Scorpions sida. Känner du att detta BS skulle passa just dig, släng i väg ett pm till. lotte,kalle66 eller anga :)
  15. anga

    VK

    Jamen färdig med kapitel 20 :) Allt frid o fröjd, förutom en sak.................. Så JÄ... fula Vapenammare :( Dom ser ut som utbrända träd, förstör staden. Kan vi få inställningar så vi kan få färga våra egna byggnader. Mer fantasi,bättre färger. SUCK INNO................................
  16. anga

    Så stolt över BS Scorpions

    BS Scorpions slutade på 247824 p i turneringen :) På 1 plats Ever-Lilith, 2 plats Kalle66 och 3e plats Gaiona. Denna otroliga sammarbete som är i detta BS gör mig så glad och stolt. ❤️ En fröjd att leda detta gäng ❤️
  17. anga

    Besvarad Turneringspriser

    Jag undrar om det finns en prislista som visar priserna från kista 11-18 vad är skillnaden vad får vi mer. På Dansk server tog vi 18 kistor fick 11 belöningar och 14 KR På Svensk server tog vi 13 kistor och fick 11 belöningar och 9 KR Är det bara KRsom skiljer sig åt? Ha en underbar Söndag alla...
  18. anga

    Besvarad 33 dagar o 5h i spiran

    Ska vi köra Spiran i 33 dagar 5h ? Herregud då vill vi ha fler våningar hahahaha
  19. anga

    Besvarad Marknaden

    Spelar på PC och där finns inte möjligheten att kryssa i ingen avgift. Men när en del spelare dom är 2 st, spammar 6-7 sidor med 0 stjärnigt, extrema sk-t bud blir man frusterad. Fixa en funktion för oss som vill använda marknaden, eller se till att dessa spelare som spammar marknaden får...
  20. anga

    Sista forskningen i kapitel 19.!!!!!

    Är det någon mer en jag som reagerat på sista forskningen i kapitel 19. Texten som står. " Slutet är här. Hoppets sista låga är släckt, och det oundvikliga kommer att ske. Vilket tragiskt öde för vår en gång så blomstrande stad" Ska man tolka det som att det kommer inga fler kapitel, eller ska...
Topp