• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Sökresultat

  1. men om de som sitter och lägger sådana bud bara för att de ska dra nytta av oss andra då är det...

    men om de som sitter och lägger sådana bud bara för att de ska dra nytta av oss andra då är det inte så kul att se dem ta våra vanliga bud som är både 2 och 3 * som vi lägger för att ge andra en chans att växa
  2. hahaha ja det vore nått

    hahaha ja det vore nått
  3. hur länge ska vi behöva stå ut med 0* buden i marknaden de är inte seriösa och dem tar våra...

    hur länge ska vi behöva stå ut med 0* buden i marknaden de är inte seriösa och dem tar våra vanliga bud för att vi andra ska vara tvungna att ta deras bud eller så kan ju hela marknaden skrotas för då finns ingen nytta med den!!!
  4. du e inte ensam jag har oxå hamnat där och vill tillbaka :confused:

    du e inte ensam jag har oxå hamnat där och vill tillbaka :confused:
  5. strömningsfel

    varför kan inte dom som programmerar lära sej att programmera börjar bli trött på alla strömningsfel som kommer hela tiden när man ska göra något i sin stad eller i eventen eller i spiran och säg inte att det är nätet för jag har inga problem på andra ställen på webben.
  6. Event Feedback: Fenixsektens återuppståndelse

    tråkigaste eventet jag nånsin varit med om och ska man få någon av högvinsterna så måste man köpa äggen för man får inget utan att betala en massa pengar det kallas pay to vinn det har inget med tur att göra över huvud taget
  7. Spam i marknaden

    okej det hade jag ingen koll på :)
  8. Spam i marknaden

    mina tankar om dessa nollstjärniga bud är att hen vill slippa förfall på dessa varor på 10 %
  9. Avslutad Gissa numret

    2015
  10. Besvarad spiran

    tack mammio ska bli spännande att se vidare info om detta längre fram
  11. Besvarad spiran

    varför kan man inte använda de trupper man har tränat upp det fattas ex. om jag har 10 tränade trupper i min barack så får jag inte använda dessa 10 trupper jag kanske få använda 5 trupper hur ska man kunna strida om man inte ens får använda det man har tränat ihop jag tycker det är fult av inno...
  12. Fixat Muspekaren fastnar

    ett litet tillägg om man upptäcker att animeringarna blir lite glittchiga så kan man gå in och ändra i nästa rad som heter dom.ipc.plugins.contentTimeoutSecs det är ett värde där på 10 högerklicka och ändra till 25 så blir det bättre
  13. Bakom kulisserna: Omdesign av stridssystemet

    om det är så besvärligt sluta figtas och börja förhandla det har jag gjort och nu slipper jag kasta bort verktygen på att träna nya soldater då kan jag ägna mej åt annat istället
  14. Fixat Muspekaren fastnar

    bara glad att man kan hjälpa till när vi har så mycke problem med uppdateringar i spel och webläsare hela tiden
  15. Fixat Muspekaren fastnar

    hej Born1964 jag kör själv i firefox och de håller ibland på med konstiga saker en grej du kan prova som jag fick göra efter att jag uppgraderat browsern var att gå in i konfigurationen och redigera den lite men man måste vara försiktig för ändrar man fel grejor så kraschar den men om du...
  16. UPPROP!!!!

    en liten tanke vega om det inte går att strida och vinna HUR ska man då komma vidare i spelet om man inte KAN lägga tusentals kronor i diamanter för att kunna spela det är ju ändå ett spel som går ut på att man ska strida för att komma vidare i spelet
  17. Bekräftat fel text i uppdrag

    i uppdraget äventyrsfull förströelse står det engelsk text på uppdraget det står: have at least 2 rally points och det kanske borde stått ha åtminstone 2 samlingsplatser
Topp