• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Sökresultat

  1. Pakse

    Stängd Lejonen söker nytt blod

    Hej go vänner, Vi är ett glatt gäng som har ett par platser lediga i vårt brödraskap. Vi söker i första hand spelare som har Skriftrullar och Magiskt stoft som bonusvaror. Vi har regler, men de är inte allt för betungande. De är också lite differentierade beroende på hur många rankingpoäng...
  2. Pakse

    Elvenarchitect vill sig inte

    https://www.elvenarchitect.com/ HTTP Error 502.5 - ANCM Out-Of-Process Startup Failure Det har tydligen varit så i minst tre dagar nu. Är det något ni redan vet? Och i så fall - när kan det väntas vara åtgärdat?
  3. Pakse

    När uppnådda mål inte registreras?

    Hur bär man sig åt när man har uppnått ett mål i ett uppdrag (Skaffa 300 kristaller) men de registreras inte på uppdraget bara på "lagret"? Jag hade skaffat lite drygt 100 kristaller och bytte sedan till mig ytterligare 200 och fick det aviserat samt registrerat i min varuöversikt. Dock blev de...
  4. Pakse

    Pakse

    Jag har spelat nu i ... hmm ... ett par veckor. Började 2016, någon gång i november tror jag. Så jag är inte helt ny, men ändå en nybörjare :) Jag är: Ungdomlig tant i sina bästa år ... nä, de bästa har passerat ... år har jag i alla fall. Jag har bara 1,5 år kvar till jag når 6 decennier...
Topp