• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Sökresultat

  1. Hejsan Gaiona. Har fått in en ansökan av en som vill bli medlem hos oss, men kan inte klicka in...

    Hejsan Gaiona. Har fått in en ansökan av en som vill bli medlem hos oss, men kan inte klicka in hen. Får bara error 500 internal servererror. Kan du fixa det?
  2. Avslutad Första födelsedagstävlingen

    10 år
  3. Grattis Rhavin

    Grattis Rhavin till ett enastående resultat i turneringen, värt bragdguldet! Heja, heja!
  4. Inskickad Enhetsinstanser

    Ta bort uppdragen med enhetsinstanser från eventen. Flera spelare blandar de med enhetsuppgraderingar.
  5. Avslutad Fru Sniffles magiska brygder

    B och G
  6. Inskickad Stoppknapp i äventyret

    Det skulle även hjälpa att släcka ljuset på alla ickeberörda vägkäl och s.k. pluppar. Nu lyser de som värsfa julfönster som ropar att *Kom hit och lägg era medaljer*.
  7. Avslutad Elementarer och diamanter

    Eld :cool:
  8. Avslutad Mindras luftballonger

    D
  9. Avslutad Ugglan Ullas jultävling

    Blått, gult och grönt
  10. Avslutad Gissa numret

    2686
  11. Besvarad Vart försvann kulturen?

    Har vart i Grepolis och då sken inte solen! Men jag hittade felet jag gjorde. Glömde helt bort mina orchstrateger! (10st)
  12. Besvarad Vart försvann kulturen?

    Skulle återställa min stad efter brödraskapsäventyret.. Gick inte för jag saknade kultur. Vart försvann den?
  13. Inskickad Expansioner!!!

    Förslaget om en Kunglig expandering är riktigt bra. :cool:
  14. Feedback: Tävlingar

    Heja Pakse! :)
  15. Besvarad Meditationscenter

    Skit också, håller ju på och uppgraderar bostäder. Tack Rosis :cool:
  16. Besvarad Meditationscenter

    Har lagrat meditationscentret och kan inte lägga ut den igen, varför?
  17. 1x2 byggen

    Vill ha nya 1x2 byggen. I magiakademin dyker bara 2x1 byggen upp, var är 1x2 byggena?
Topp