• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Sökresultat

  1. Nu räcker det

    GAME OVER---- minus 2,94 miljoner
  2. Rädda Forumet - Upprop

    kvar
  3. Nya rekord

    Det tog ett tag men nu är Rhavins rekord slaget av ZpaRoW, 30240 poäng 16/9. Grymt av dig Sparven :) 112 Provinser
  4. Nyhet Feedback: Kapitel 21: Den vallorianska legenden

    Förvånansvärt lite kännande och upplysta varor som behövs, kan bara hitta en del i produktionen av bosättningsresurser, sen som vanligt vid uppgradering av under men vad ska man ha dom till. Här har det tillverkats och förfallit, vet inte hur länge men man har ju gott om dom. Dock skitkul med...
  5. Besvarad När kommer nya kapitlet?

    Läste nånstans att det kommer i morgon men det kanske var en dröm :)
  6. Scorpions

    Håller med, bara tjafs. Försökte bara svara på en fundering :)
  7. Scorpions

    Jag har inte lämnat nån i sticket, jag försöker sluta spela :) Vad är mitt rätta jag anga?
  8. Scorpions

    Jag antar att det är mig du syftar på anga, jag byter kalsonger varje dag. Det är du som fört ner diskussionen under bältet men jag hoppas du byter dito. Jag har varit med i 4 bs liksom du, jag har kanske nåt som jag skapade själv för att få göra turneringen. Frågeställningen jag svarade på hade...
  9. Scorpions

    Vad skönt för er
  10. Scorpions

    Tvärtom, tycker ni är rätt högfärdiga. Som sagt, mitt svar var inte till dig
  11. Scorpions

    Du missförstår, mitt svar var till var till Zparow
  12. Scorpions

    Nån var ju tvungen att ta ner er på jorden :)
  13. Scorpions

    Var bara en förklaring till vad som kan ha hänt, har varit med om det tidigare
  14. Scorpions

    Antagligen har de lagt till Lord och Knotan men fått serverfel flera gånger men poängen räknades upp varje gång. Borde väl rätta till sig :)
  15. Grattis K-A

    Med samma logik skulle man kunna säga Grattis SS till andraplatsen :)
  16. Grattis K-A

    Kjell-Arne?
  17. Avslutad Trollkvinnans kittlar

    c
  18. Diskutera brödraskapsäventyret här!

    Haha, lätt att säga Z när man sitter på 4 konton varav 3 enbart för BÄ
Topp