• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Sökresultat

  1. Bra jobbat Mist

    Ni klarade spiran, inte många som gör och ni är rankade 25a :)
  2. Nya rekord

    Personligt meddelande till MacBolan :) Nu har vi som BS högsta poängen i turneringen 276948, inte illa. Vi har även Rhavins rekord som enskild 27540. Nu Mac, vad ska du göra åt det m8 ? /q/Seven Kingdom
  3. Turneringen

    Haha, var det bara 19 kistor i turneringen, dom kunde väl lagt till en 20:e med en smaskig belöning, lite Laganda förslagsvis :)
  4. Inte ett fel Fenix-FEL

    Har irriterat mig ett tag efter och under BÄ, kände att nu är det dags. Gyllene Fenix skulle ge 300% varuproduktion. Låter jättebra men var räknas de 300%en, minaT1 på max +magisk tillverkning gav typ 12k på 3 timmar, matade Gyllene gav det typ 16K. Alltså 2k till. sen fungerar 1 matning bara 3½...
  5. Grattis

    Grattis till er "Nya tidsfördrivarna" för er 3e plats i äventyret, Vi fick verkligen köra in i kaklet för att hålla undan :) Ni kommer säkert att bli ett BS att räkna med framöver. /qrush
  6. BÄ,, haha

    Efter att ha spelat det här äventyret några dagar på en fjärdedels fart så kan man konstatera att det här är Inno´s gameplay. Vi spelar mest för att se och lära, vilket alla kommer att påstå :) Har kommit fram till att det är ett dåligt koncept som endast gynnar INNO och det är väl deras tanke...
  7. Bekräftat HÅLET PÅ BÄ

    Måste ju vara en bugg, varenda gång man lagt nåt i hålet, sen fyller någon och det blir NYTT. Då måste man varje gång backa ur, in i staden för att ta ny fart mot hålet, Bugg eller jävligt dåligt, gör nåt åt det! Så har det varit länge så ni borde hört det förut
  8. Tidsändring för Äventyret

    Sedan man startat BÄ under vissa förberedda förhållanden så kan man vips lägga till 1 dygn efter start, minns inte hur långt efter. Tycker det är skit, sen ger man glada tillrop "Möjlighet att få ännu fler belöningar" Skulle inte tro det. Vad finns det mer att vinna, nu har ni ju också lagt till...
  9. Inskickad Lagret

    Hej, nu är gnällkalle inne igen, skulle vilja ha en egen kategori för artefakter innan jag mal ner dom i akademin. MVH
  10. Nekad SPIRAN

    Irriterande fakta, Jag råkar ha 10k frön och nästa förhandling i spiran så är frön med på listan, 4500 st. Även om det råkar vara så att "ingen behöver det" så snor dom 4500 frön iaf så man vet ju när man ser vad som är med i förhandlingslistan att det är vad jag kommer att förlora om jag klarar...
  11. Vad tycker ni om underpushing?

    Många BS tar avstånd från det i sin presentation men det är nog bara presentationen i övrigt görs inget. Vet om flera som ägnat sig åt underpushing, tyckte själv det var smart att fixa flera konton så jag har qrush och PeterPanda men min dåvarande archmage Capriora påtalade för mig att det inte...
  12. Dags att starta kista 11 och ev 12

    Som rubriken, det har gått inflation i kista 10 så mitt förslag är att öka på minst 1 kista, helst fler så ingen klarar det :) Kistorna är ändå det viktigaste för att komma framåt i spelet
  13. Serverrekord Turnering

    Såg att Mac tror att han har serverrekordet i turneringen men då har han missat nåt. Rhavins rekord 190622 80 Provinser 21600 poäng
Topp