• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Sökresultat

  1. Elvenlis

    Besvarad Det dög inte

    Det där är ju faktiskt lite kul, ta en skärm film måste det ju vara för det första så man ser att det jag trycker på inte fungerar , och en skärmdump på något som redan hänt har jag inte listat ut hur man gör En av våra medlemmar hade samma problem med 9 timmars, när hon gjorde om det med...
  2. Elvenlis

    Besvarad Det dög inte

    Någon mer som producerat de varor man ska för att lösa goblin event uppgifter och det inte funkar? Har hänt flera i mitt bs.
  3. Elvenlis

    Besvarad Planeringsark

    Att inte elvenar har ett eget spreadsheet är väl lite konstigt
  4. Elvenlis

    Besvarad Planeringsark

    Hallå alla Var finns planeringsark för BÄ ? Fanns förut men vet inte vart jag hittar nya, kanske inte ens finns längre..
  5. Elvenlis

    Feedback: Tävlingar

    Grattis alla vinnare :-) tycker faktiskt alla kunde få plats ,,, Remy och madam mim kan få bo hos mig
  6. Elvenlis

    Besvarad Byta namn

    Jaha,,tänkte ge bort mitt konto men då gick ju inte det
  7. Elvenlis

    Nyhet Feedback: Spelarförflyttningar

    Inget ont om nya spelare men alla har hamnat runt mig och många har inte tålamod att spela mer än ett par veckor. Nu har mitt tålamod tagit slut med. Hängde i 4 år men vete fan om jag kommer tillbaka mer. Tänkte jag gör som alla nya. Slutar spela och låter staden stå där och vara ivägen.
  8. Elvenlis

    Besvarad Byta namn

    Är det möjligt att byta namn på sitt konto?
  9. Elvenlis

    Fixat Väldigt segt och många serverfel

    OCH behöver du dammsuga undersidan på en laptop se till att den är avstängd, annars får man köpa en ny:oops::rolleyes:
  10. Elvenlis

    Fixat Väldigt segt och många serverfel

    Japp, segt och tråkigt och många i vårt bs har fortfarane problem med chatten
  11. Elvenlis

    Feedback: Tävlingar

    Grattis alla holk vinnare! Kul namn på en tävling :eek:o_O:D
  12. Elvenlis

    Jag vill gärna tro att blommor inte bryr sig om människors gränser

    Jag vill gärna tro att blommor inte bryr sig om människors gränser
  13. Elvenlis

    Inte ett fel Forum problem

    Dom säger det är solstormar,, nätet krånglar på alla sätt det kan.
  14. Elvenlis

    Tycker det börjar verka som våren hittade hit i år igen,,, hopp kanske finnes;)

    Tycker det börjar verka som våren hittade hit i år igen,,, hopp kanske finnes;)
  15. Elvenlis

    Å så lite Sköm Musik Igeen! :)

    ♡♡♡
  16. Elvenlis

    Glad påsk Potter :)

    Glad påsk Potter :)
  17. Elvenlis

    Fixat Spel chatten trasig

    Skoja bara,,den slutade funka igen men självläkte efter en stund.
  18. Elvenlis

    Inskickad Nästa generationens BÄ

    Håller med, finns mycket som går att klura på, som att den fördärvade bottenlösa gropen kan försvinna. Nu hade jag för första gången på evigheter möjlighet att sätta ut små byggnader, det är inte kul att med en full stad kunna göra 1 smed varje dygn och inget däremellan.
  19. Elvenlis

    Fixat Spel chatten trasig

    Japp verkar funka för nu iaf
  20. Elvenlis

    Fixat Spel chatten trasig

    Det är android 12. Felet kan hålla i sig hela dagen trotts omstart. Nu har det funkat flera dagar i rad.
Topp