• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Sökresultat

  1. Elvenlis

    Besvarad Det dög inte

    Någon mer som producerat de varor man ska för att lösa goblin event uppgifter och det inte funkar? Har hänt flera i mitt bs.
  2. Elvenlis

    Besvarad Planeringsark

    Hallå alla Var finns planeringsark för BÄ ? Fanns förut men vet inte vart jag hittar nya, kanske inte ens finns längre..
  3. Elvenlis

    Besvarad Byta namn

    Är det möjligt att byta namn på sitt konto?
  4. Elvenlis

    Fixat Spel chatten trasig

    Hallå. Min chat i spelet fungerar sällan, det står laddar och man kan inte skriva. Det är så för flera i mitt bs , både på padda å pc,,, verkar oftare drabba padda. Vet inte om detta räknas som bugg men irriterande är det. Har varit så här i omgångar väldigt länge och just nu är inte våran chatt...
  5. Elvenlis

    Besvarad Hoppa över forskningar

    Hello, undrar om jag kan hoppa över forskningar öppna ett nytt kapitel och kunna lösa forskningar efteråt? Jag är så less på kapitel 16 och är nästan klar , har snart forskat fram stadshus uppgraderingen men det är två kvar i sista raden som ska ha böcker. Ändras kostnaden för böckerna...
  6. Elvenlis

    Inskickad Inspirerande meditation

    Hej Jag vill kunna använvända inspirerande meditation på runraden och inte bara på kp raden.
  7. Elvenlis

    Inskickad Karta 4

    Hej alla. Detta har varit på tapeten förut men hittar inte dit, till tapeten alltså. Kan man få en till karta i BÄ? De extra artefakterna i karta 2 å 3 funkar men den 4e med ett kul pris som någon användbar byggnad. Vi har varit i gropen i nästan 3 dar och det är skittråkigt.
  8. Elvenlis

    Besvarad Städa lite

    Har en fundering. Om man tar bort alla gästras byggnader utom portalen och använder portalförtjänster, funkar det?
  9. Elvenlis

    Besvarad Hur 17 får jag gåvan till dimmiga eventet?

    Jag har provat trycka på länken i mailet på paddan. Får inga magiska handväskor. Provade nu på mobilen... får inte ens upp hela bilden....
  10. Elvenlis

    Besvarad Gagnlösa grodor

    Vet inte riktigt vilken klagoflik detta tillhör , men mina grodor har blivit inlåsta :oops: Behöver hjälp att släppa dom fria eller åtminstone få en förklaring till frihetsberövandet,,,,, har dom betett sig på något sätt ? Och nej Boefst jag har inget foto på det. Det sitter ett hänglås på dom,,,,,
  11. Elvenlis

    Amuni vs BÄ

    Ja, det är jag igen som inte fattar vad det står på elvengems,,, Tänkte så här, jag vill spara yta för misstänker att ett BÄ är i faggorna men vill ändå starta lite på Amuni. Har satt ut portalen, är det någon idé att sätta ut en fällmakare och en guldsmed för att få lite start kapital eller...
  12. Elvenlis

    Hälsa på andra

    Hallå, har säkert frågat förut men, jag appar, kan jag hälsa på andra spelares städer om jag inte är granne eller i samma bs och hur gör jag i såna fall då ?
  13. Elvenlis

    Önskelista

    Jag önskar mig en godkänn knapp i handelsplatsen. Det är väldigt tröttsamt att komma när bud man inte har råd med,,,,
  14. Elvenlis

    Aviseringar,,,eller nåt

    Hej Jag använder appen. Undrar om det går att korta tiden på meddelanden att någon antagit bud? Den lilla listan blir ju väldigt full emellanåt.
  15. Elvenlis

    Fixat Uppgradera ympningsplatser

    Hallå. Är på skogsägarna och uppdraget är att ha visst antal av de 3 ympnings platserna. Tanten i rutan säger att jag ska uppgradera dom annars fastnar jag. Det går ju inte. Trevlig helg :-)
  16. Elvenlis

    Sisterhood of Allowen söker aktiva spelare

    Hallå alla alver och människor Nu söker vi några nya aktiva spelare ! Det enda vi kräver är att ni är med , deltar i BÄna , putsar och ja vi har en bra beskrivning så gå in å läs. Känns det som det passar så sök :-) Välkomna,! Hoppas vi ses !
  17. Elvenlis

    Surt

    Jag önskar mig en ångra knapp.
  18. Elvenlis

    Jag har flyttat

    Hur gick detta till och vad hände med min gamla värld?
  19. Elvenlis

    Fixat Spanare

    Har undrat länge nu. Vid nytt kapitel så forskar man fram spanare, så långt är jag med. Det står att när man gör detta så blir det billigare att forska fram provinser och förhandla. Det gör det inte. Är detta en bugg eller medvetet lurendrejeri? Trevlig helg alla !
  20. Elvenlis

    Husdjursmat

    Hej. Hittade husdjursmat i mitt lager. Bara en svart siluett så jag ser inte hur det ser ut. Undrar vad jag ska med det till?
Topp