• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Sökresultat

  1. potter

    Inte ett fel Resurser från grannhjälp.

    Bugg eller vad? När jag putsar mina grannar får jag mynt och resurser. Om jag ej minns fel så fick man alltid båda tidigare? Just nu får jag mynt alltid men bara resurser av vissa som jag putsar! En bugg eller vad?
  2. potter

    Besvarad Amuniboostrar, prestige. 2022-01-30

    Om man skall få prestige-boostrar för att placera ut Fällmakare och Guldsmed, hur går man till väga då? Vad behövs för att man skall få dessa prestige-boostrar för att kunna gå vidare i uppgiften, med att färdigställa detta kapitel, Amuni?? Innan ni börjar med en förklaring bör ni känna till...
  3. potter

    TÄNKVÄRT!

    En liten tråd om tänkvärda saker eller om stort och smått.
  4. potter

    FILMER jag sett eller vill se!!!

    Jag har en del filmer som jag absolut vill se om igen eller se som kommer. Här är ett axplock. Star ship troopers, Alien-filmerna plus sidofilmerna med AvP (Alien vs Predator), och gärna scifi också.
  5. potter

    Besvarad Strömmningsfel i spelet.

    Jag har i spelet råkat ut för ett så kallat "strömmningsfel" som gör att spelet kastar ut mig. Detta har ingenting med BÄ att skaffa men uppträder på ett likartat vis när man skall skörda varor från fabriker och verkstäder. Detta blir ett irritationsmoment i spelet för mig. Har detta att göra...
  6. potter

    Besvarad Anden som ger repriser.

    Min ande som jag vann i spiran har bara en gåva som hen ger till mig. Och vad är det för någon gåva som då gör mig smått irriterad? Undrar säkert många. Nu har jag använt 79 dagar av mina 100. Under denna tiden ger anden nig mana 98% av gångerna, snacka om att reprisera sig:/ Inte kul kan jag...
  7. potter

    Berätta en Historier och var inte orolig för om det är en dålig sådan!

    Jag vill träffa vänner? Så jag gick med i en skytteklubb!:oops:o_O
  8. potter

    Schlagerkväll.

    Äntligen är det sista deltävlingen i mellon. Skönt det.
  9. potter

    Arkitekten går på tomgång

    Hej. Kommer inte åt/in på elvenstat arkitekten och då undrar jag vad som kan vara skälet till detta? Tanken slog mig att det kan vara en bugg? Vad säger ni?
  10. potter

    Nekad Ritningar.

    Det hade varit trevligt om man kunde få/vinna/tillverka Ritningar i magiakademin och inte bara/endast i turneringarna. Detta förslag vill jag lämna till er. Hoppas att detta förslag vinner gehör och kan införlivas i spelet så snart som möjligt:) Om nu detta förslag lagts fram tidigare så glöm...
  11. potter

    Om jag teleporterar min drakskriftrullfabrik till mitt lager.

    Om jag teleporterar min drakskriftrullfabrik till mitt lager, hur länge ligger den där innan jag kan placera ut den på spelplanen igen?? Är det något jag behöver göra för att kunna lägga ut den igen? Just nu är den markerad i lagret men går ej att flytta. Hittar ingen info om detta heller...
  12. potter

    Nya putsningsfunktionen.

    Man måste bara älska den nya putsningsfunktionen:).. Nu börjar det likna något.
  13. potter

    Förbättringsförslag för uppdrag.

    Hej. Jag har funderat över hur det skulle kunna bli snabbare att hämta föremål under uppdrag och tänkte att inno kunde gör som i brödraskapsäventyrets upplägg. Då behöver man inte leta efter föremålen eller leta efter uppdragen när dom är klara. Som det är nu måste man klicka sig fram i meny 40...
  14. potter

    Skattkistor man får vid hjälp till bs eller grannar.

    Jag skulle önska att skattkistor man får vid hjälp åt medlemmar i bs.t eller grannhjälp, hamnar på samma ställe varje gång. Ser inte nyttan med att klicka runt i slottet hos den jag hjälper eller putsar. Detta vore bra om man kunde göra till nästa uppgradering. Potter
Topp