• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Sökresultat

  1. Event Feedback: Triumfens säsong

    Nu har jag kommit till vägs ände gällande vissa uppgifter i event sammanhang. Jag har klarat av så många provinser att jag nu inte kan samla ihop fler för att få en provinsexpansion och då påbörjar jag ingen bara för att ha en i beredskap för event där uppgifter kommer som nu med att antingen...
  2. Inskickad Ny eventbyggnad som förkortar tiden för utforskning av ny provins

    Vår grupp tycker att det är dags för en eventbyggnad som hjälper en att kunna förkorta tiden tills en ny provins på världskartan blir upplåst. Skulle kunna vara en byggnad liknande den röda pandan som behöver husdjursmat för att ge en tidsvinst liknande tidsbooster. Orsaken är att flera av oss...
  3. Senaste BÄ

    Hej, har någon en aning om varför sluttiden plötsligt ändrade sig och BÄ pågick till klockan 20 istället? Kommer ihåg att det i brevet stod kl 19. Vi blev lite tagna på sängen men den ändrade tiden hjälpte oss att hinna med ytterligare ett antal rundor i det bottenlösa hållet. Men flera av oss...
  4. Stängd Alvros vänner söker ny medspelare

    Vi ser gärna en medspelare som är aktiv och vill hjälpa till med brödraskaps äventyret, turneringar, grannhjälp och byte av varor i marknadsplatsen. Våra medlemmar är en blandad grupp av nybörjare och de som har spelat ett bra tag. Välkommen till oss om du tror att vi är rätt grupp.
  5. Besvarad Nya brödraskaps äventyret

    Hej, har någon koll på nyheterna i nästa brödraskaps äventyr? Hittade information på elvengames.com om tre nya märken som behövs men ingen förklaring vad som krävs för att få dessa. Äventyret ska börja nu på torsdag den 19 november. De nya märkena heter på engelska Arcane Residue, Elemental...
  6. Ny på forumet

    Hej, jag spelar Elvenar endast för tidsfördriv Har sällan tid för att engagera mig på något forum Är kvinna men mer vill jag inte berätta om mig.
Topp