• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Sökresultat

  1. Josefin89

    Avslutad Glasstrutsgårdens glass

    En skopa karamellkola, en skopa saltlakrits och en skopa blåbär ☆
  2. Josefin89

    Litet shoutout

    Bra känpat =)
  3. Josefin89

    Idag firar vi 50-gulds jubileum, Grattis Prosperity

    Håller verkligen med om detta ♡ Och tack alla ☆
  4. Josefin89

    Avslutad Mindras luftballonger

    Jag skulle vilja ha modell B för den va snyggast färgkombination på :diamond:
  5. Josefin89

    Unika namn på BS

    Kan man inte kolla med inno om det går att fixa nån ikon som man klickar i när man söker nya medlemmar? :cool: så slipper man byta i namnet ex!?
  6. Josefin89

    Avslutad Ugglan Ullas jultävling

    1 Rött 2 Lila 3 Brandgult
  7. Josefin89

    Inskickad Lvl på under

    Hej alla, när man går in i fliken under i appen så skulle det vara kul om man på varje under kunde se vilken nivå/lvl undret är på istället för att man måste klicka in på varje enskilt. Världslig sak egentligen, men jag hade i alla fall uppskattat det :cool:;)
  8. Josefin89

    Stängd Prosperity har en plats för dig!!

    Bästa gänget :diamond: För att vara en av dom minsta spelarna i vårt gäng är kraven inte stora. Spiran i topp varje vecka utan problem (ja set kostar lite men det får man igen). Turneringen är inge problem att ligga på miniminivå. :p
  9. Josefin89

    Inskickad Önskningar för framtiden

    Gillar verkligen den idéen :D
  10. Josefin89

    Avslutad Elvenars födelsedagstävling episod ett

    Min favoritbyggnad är stenmonumentet på nivå 10. Gillar att den är fint planerad, den är festlig och mycket blommer samt fina detaljer.
  11. Josefin89

    Inskickad Förenkling av marknaden

    Gillar detta förslaget!! Hade vart super :cool:
  12. Josefin89

    Våra goa Recept! i Coronatider!

    Kommer definitivt testa detta, lät gött :p
  13. Josefin89

    Våra goa Recept! i Coronatider!

    Tagliatelle: Ca 4-5 bollar pasta 3-5dl grädde Gratängost Smaksatt ost ex väsgöta 1-2 pkt Bacon Koka pastan. Klipp baconet i mindre bitar och stek i tjockbottnadkastrull. Häll över grädden och i med ost tills du får en lagom tjock ostsås. Rör om så det inte bränner. Häll i pastan när den är...
  14. Josefin89

    Våra goa Recept! i Coronatider!

    Vitlökskyckling: 600g Kyckling 3-5 Vitlöksklyftor 2 Grönsaksbuljongtärningar 3-5dl Grädde Pasta Bryn kycklingen i stekpanna. Lägg i ugnsfast form. Pressa över vitlök. Smula grönsaksbuljongen över. Häll över grädden. In i ugnen i ca 20-25min i 200°c, koka pastan. Plättlätt och sååå himla gott :p
  15. Josefin89

    Diskutera senaste uppdateringen här!

    Ja så himla kul för oss som bara spelar i appen, nu känner man att man är med på "riktigt" i spelet :D :cool:
  16. Josefin89

    Å så lite Sköm Musik Igeen! :)

    Beklagar mac :diamond:, hemsk skit som pågår nu :(
  17. Josefin89

    Byta plats på kartan om få grannar, när händer det?

    Blev nyss förflyttad igen och massa nya bra grannar, även en från mitt gamla bs som granne nu :D
  18. Josefin89

    Feedback: Fenixkulternas sammankomst

    Oj jag tyckte det va mycket med 1 och 1/2 dygn. :eek::(
  19. Josefin89

    Diskutera senaste uppdateringen här!

    Äntligen kan man lägga i andras under genom appen, som jag väntat :D
  20. Josefin89

    Grattis Seven Kingdom

    Grattis till vinsten :diamond: :diamond: :diamond:
Topp