• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Sökresultat

  1. Josefin89

    Inskickad Lvl på under

    Hej alla, när man går in i fliken under i appen så skulle det vara kul om man på varje under kunde se vilken nivå/lvl undret är på istället för att man måste klicka in på varje enskilt. Världslig sak egentligen, men jag hade i alla fall uppskattat det :cool:;)
  2. Josefin89

    Stängd Söker nytt bs

    Efter ett stort tjafs i vårt förra bs, så startade vi ett nytt med dom som inte gick vidare men nu har detta bs i princip dött ut. Därför söker jag ett nytt glatt gäng att hänga med. Brukar ligga på mellan 1500-2000 i turneringarna på poäng. Går oftast all in i äventyren, har legat sömnlös för...
  3. Josefin89

    Favoritunder/sämsta under

    Vilket är ert favorit underverk och varför? Mitt är hittills: Stormens nålar, det känns som det är det undret som gett mig mest hittils.:cool: Vilket under ångrar ni eller tycker sämst om? Hemligheternas bok, tycker det ger förlite valuta för platsen den tar. Men har inte hjärta att ta bort...
  4. Josefin89

    Stängd Kings&Queens söker aktiva spelare.

    Nystartade Kings&Queens (en del av Fd utbrytarälvorna) söker nya glada aktiva medlemmar. Känner du dig träffad så sök gärna till oss :) Har du discord är det ett stort plus då mestadels av kommunikationen sker där :-D
Topp