• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Sökresultat

  1. harpan

    Besvarad Spökstenen

    Hur får man tag i spökstenen?
  2. harpan

    Fixat Forskning kap 10

    Ett av uppdragen av Dean Dureu säger att kan skall forska fram Kartexpansion 40 istället för Stats expansion 40
  3. harpan

    Fixat Röda Panda mästaren

    Det står på engelska på beskrivningen på uppgradering matningseffekt: bonus vision vapor for crafting 72h
  4. harpan

    Besvarad kommer det fasas in två/2 artefakter ?

    kommer det fasas in två/2 artefakter ? både björnar å sten monument?
  5. harpan

    så nyfiken på turnerings trofeèrna!!

    nyfiken !!!!
  6. harpan

    Besvarad Tävlingar? Bestäms dom av Sompote eller Inno?

    Funtade på att komma med tips? På tävling men har inget klart bara en fråga, älskar tävlingarna, fast dom e svåra ibland!
  7. harpan

    Stängd Fellowship of Magic söker en ny broder/syster

    Tråkigt men blev av med en broder, så vi söker Två ny medlem! Har ni tröttnat på dom som inte spelar i ert brödraskap? Och känner att ni inte kommer nån vart i "tävlingar"? Välkommen om ni är aktiva! Vi gillar medlemmar som gillar att samarbeta i BÄ! Vi kom på 32:a plats sist, inte så illa...
  8. harpan

    Stängd the Fellowship of Magic

    Vi söker en ny medlem ,snart är det BÄ så kom med oss, vi kör hela kitet ! så kom och umgås å spela med oss
  9. harpan

    Besvarad förvirrad! Ang söker medlemmar till brödraskap

    Tänkte gå in å kolla, vi söker ju fortfarande 2 medlemmar till Fellowship of Magic men fattar inte vill ta bort mina gamla inlägg å lägga in ett nytt , datumen verkar vara hipp som happ så nä jag fattar helt enkelt inte kan jag stänga gammalt inlägg å lägga in nytt ???
  10. harpan

    Besvarad Vad är iOS version 9?

    Tekniska Märta (o).... Vad är iOS version 9 för något? Jag spelar på en "skit" Huawei och har även en stenålders laptop.... Boefst kan du förklara?
  11. harpan

    The Fellowship of Magic behöver 3 nya spelare

    Vi har tyvärr tappat 2 medlemmar så kom och spela med oss! Typ nu! Aktivt och trevligt brödraskap!
  12. harpan

    om jag fick önska !!!

    så skulle jag vilja ha ett "Stall" till mina enhörningar!!! som jag kan spara dom dom tar lite mycket plats ibland! och en bytes funktion i brödraskapet en auktions kammare eller liknande! som det finns i FOE !!!
  13. harpan

    BÄ hur ofta kommer dom ?

    Ni som har koll på Statestik hur ofta kommer BÄ?? ere typ var 3:e månad kollade på https://elvengems.com/ å fatade inte riktigt , som vanligt ... så nästa fråga kommer det nu i Januari ??? Frågar åt en kompis....
  14. harpan

    Inskickad Nyårsfyrverkerier till nästa år !

    Nu i mörka tider och året det lider... ärsch tänkte att vi kunde få i "Vinter Eventet" lite fyrverkerier som vi kan smälla på nyår , bara för att det e fint. inte i år asså men till nästa år !!!
  15. harpan

    När jag sitter å väntar .....

    Sitter jag å Kollar mina Marmorfabriker, den främre öser sten i hålet på den som står bakom ser så himla kul ut! Nä Harpan gå och lägg dig nu!!!!
  16. harpan

    Hur Många Byggnader Har Du I Ditt Lager ???

    det e trängsel i mitt lager !! hur mycket har du i lagret ??? Jag har 142
  17. harpan

    får man va Politisk ?

    Kollar på 4an nån annan som gör?
  18. harpan

    lite kär i min Siden fabrik!!! lev 16

    tycker den e så fin !!
  19. harpan

    Mobil version oct 20202

    har precis lyckats ladda ner appen till min Huawei... hu Huawei strulig med appar och bannlyst i Sverige... iii. stör mig lite på att när man börja en produktion i gäst fabriker så måste man klicka ner produktionen.. och när jag "hoovrar" över fabriker ser jag inte vad jag producerar vill ju...
  20. harpan

    Öppen The Fellowship of Magic söker spelare!

    Har ni tröttnat på dom som inte längre spelar i ert brödraskap och känner att du inte kommer nånvart i "tävlingarna" pga det? välkomna med er ansökan om ni är aktiva. Vi vill ha medlemmar som gillar att samarbeta i brödraskaps utmaningar. Vi har inga krav på hur mycket du ska göra för att få...
Topp