• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Sökresultat

  1. Aurene

    Besvarad Unurs handlare

    Någon som har uppdrags listan? :)
  2. Aurene

    Pris på artefakten

    Tycker att de är nog och ta i, hela 3 ritningar + fragment, för en fenix artefakt eller 900 Diamanter o_O
  3. Aurene

    Besvarad Ambassader

    Ni som vet, när kan jag sälja senatet och alla andra bosättnings byggnader, tehus, ölfestival, cirkeln, är på uppdrag lås upp förädlad stadshus, quest listan tycks inte stämma med elvengems guiden? Börjar bli lite less på öl och te ;)) 79 A friendly agreement Invest 200 Knowledge Points in...
  4. Aurene

    Donera KP till en annan BS uråldriga

    Nyfiken och undrar vad tycker ni om någon kommer från en annan BS och donerar över era medlemmarnas KP, är de ok eller murmur ;)
  5. Aurene

    Tokig tvål

    är tvålen slut efter all hand tvätt? ;D
  6. Aurene

    Fixat Nästa turnering samt statistik från förra

    Kanske är de postat förut.
  7. Aurene

    Fixat Elvenar-Nyheter, posthorn

    man kan inte se videon, och länken är till facebook sida, som säger: Det här innehållet är inte tillgängligt just nu Länken du gick in på kan ha gått ut eller så kan sidan bara visas för personer i en målgrupp som du inte är del av. Vad för målgrupp????
  8. Aurene

    Discord

    Hej alla, vill ni ha Discord, Elvenar Sweden? :)
  9. Aurene

    Bekräftat NaN%

    Vad är nu detta, var är våra boost %? :eek:
  10. Aurene

    Pin post

    Undrar hur svårt det skulle vara att få en funktion till chatt rutan, att låsa typ viktig post överst, funktionen skulle närmast vara för Magiker och Arcmagen? :)
  11. Aurene

    Konstruktioner

    Ni som är i nivån Konstuktioner, jag är nyfiken har ni fick ni öarnas link bonus upp till 250%, och hur pass smidigt gick de och forska? :)
  12. Aurene

    Avatars

    Skapade några av mina favoriter från spelet :)
  13. Aurene

    Öppen Ydalir söker aktiva medlemmar

    Ydalir söker aktiva medlemmar. Vi har inga direkta regler, vill du nå toppen med oss, är aktiv nästan dagligen med putsningar, byten, turneringar, BÄ, är du välkommen och joina oss. :) Ingen drama, vi väntar av dig kommunikations färdigheter både i chatt och pm. :)
Topp