• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Sökresultat

  1. Gaiona

    Nu räcker det

    Jag struntar i Discord, det tar för mycket tid och energi från mig och fortfarande har jag inte fått någon information om varför jag blev utkastad. Visserligen kan man lämna servern själv men det är för många steg för att kunna göra av misstag så jag tror inte att jag råkat göra det av misstag.
  2. Gaiona

    Nu räcker det

    Någon verkar inte uppskattat mina förslag på hur vi ska protestera mot Innogames (bojkotta reklamen i spelet, dissa appen i spelbutikerna, vägra betala pengar i spelet samt kräva tillbaka pengar) för plötsligt var jag inte längre medlem på Innogames Discordserver, jag har inte fått ett enda...
  3. Gaiona

    Nu räcker det

    Vi har i Scorpions räddat spelglädjen hos ett flertal spelare men efter det här så går det knappast att rädda några fler. Det känns som om många redan har lämnat Elvenar, flera i Scorpions försöker uthärda några dagar till men vi saknar glädjen nu men en sak är helt säker, inte en enda krona...
  4. Gaiona

    Ny idé Dvärgiskt vapensmed på recept

    Det känns som om det är väldigt många spelare som är beroende av att vinna Dvärgisk vapensmed i spiran för att kunna ta strider i turneringen, jag föreslår att Inno låter spelare kunna tillverka den byggnaden även i magiakademin.
  5. Gaiona

    Fixat Språket i appen

    Ibland är det texter som översatts och som funnits översatta i tidigare versioner av programmet men då är det någon som "varit smart" på Inno och ändrat något som inte ska (eller får) ändras... Det verkar som om de saknar bra rutiner för att hantera en hel del olika funktioner i programkoden...
  6. Gaiona

    Grattis Prosperity till segern i BÄ

    Vi gjorde vad vi kunde för att hålla kvar er på andra plats men ni var för starka för oss.
  7. Gaiona

    Bekräftat Fel placering av popup

    Jag gillar att man nu i appen kan se vilka som är på en viss plats i spiran men Inno har klantat sig med placeringen av popupen, det går ju inte att läsa de översta namnen...
  8. Gaiona

    Ny idé Platta till staden även när man teleporterar

    Jag tycker att det är svårt att klicka på rätt byggnad när man ska teleportera, om man kunde dölja byggnader även i den funktionen skulle det underlätta samt minska risken för misstag. Dessutom skulle det vara bra om man skulle se vid verifieringen hur kultur respektive befolkning skulle minska...
  9. Gaiona

    Besvarad Visdomens valv

    Tycker att det för en gångs skull är rätt tydligt när det står alla föregående byggnader.
  10. Gaiona

    Besvarad Visdomens valv

    Jag hittade nedanstående i wikin:
  11. Gaiona

    Fixat Vem släckte lyset?

    Tänk att de hittade lampan, det tog bara några timmar...
  12. Gaiona

    Besvarad Visdomens valv

    Det står här i wikin.
  13. Gaiona

    Fixat Vem släckte lyset?

    Hur många utvecklare behövs det på Inno för att byta en lampa?
  14. Gaiona

    Fixat Vem släckte lyset?

    Jag hittar inte lyset i spiran... Jag har tömt cache och startat om spelet (och har den senaste uppdateringen, den som visar engelsk text enligt min förra buggrapport)
  15. Gaiona

    Fixat Knapp ur funktion

    Men nu är det engelsk text... Inno är verkligen duktiga... :rolleyes:
  16. Gaiona

    Fixat Knapp ur funktion

    Knappen Förhandsgranskning av belöningar fungerar inte i appen.
  17. Gaiona

    Rädda forum tävlingarna! RÖSTA ♥

    Det är ett beslut av Inno som vi inte uppskattar och protesterar emot. Elvenar blir så sakteliga förstört av Innos beslut om Discord, osv (vilket är anledningen till att jag lämnade teamet vilket du är väl medveten om), jag hade slutat spela med om det inte vore för ett underbart BS.
  18. Gaiona

    Rädda forum tävlingarna! RÖSTA ♥

    Tävlingarna finns ju kvar i Discord men när man ser de andras svar så blir det inte alls lika bra. Forumet ska finnas kvar och tävlingarna ska även de köras i forumet. Jag vet flera som tittat in i Discord men det är för hög tröskel för att begripa hur det fungerar, användarvänligheten är...
  19. Gaiona

    Skriv på för att rädda forumet

    Skriv på för att rädda forumet
  20. Gaiona

    Rädda Forumet - Upprop

    Jag är rädd att Innogames redan har beslutat att överge forumen men det är uppenbart att aktiviteten i Discord är betydligt mycket lägre jämfört med hur det var i forumet innan de drog igång Discord. Ja, jag vill att forumet ska finnas kvar, vi är så många som inte uppskattar Discord och som...
Topp