• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Sökresultat

  1. Gaiona

    Ny idé Dvärgiskt vapensmed på recept

    Det känns som om det är väldigt många spelare som är beroende av att vinna Dvärgisk vapensmed i spiran för att kunna ta strider i turneringen, jag föreslår att Inno låter spelare kunna tillverka den byggnaden även i magiakademin.
  2. Gaiona

    Grattis Prosperity till segern i BÄ

    Vi gjorde vad vi kunde för att hålla kvar er på andra plats men ni var för starka för oss.
  3. Gaiona

    Bekräftat Fel placering av popup

    Jag gillar att man nu i appen kan se vilka som är på en viss plats i spiran men Inno har klantat sig med placeringen av popupen, det går ju inte att läsa de översta namnen...
  4. Gaiona

    Ny idé Platta till staden även när man teleporterar

    Jag tycker att det är svårt att klicka på rätt byggnad när man ska teleportera, om man kunde dölja byggnader även i den funktionen skulle det underlätta samt minska risken för misstag. Dessutom skulle det vara bra om man skulle se vid verifieringen hur kultur respektive befolkning skulle minska...
  5. Gaiona

    Fixat Vem släckte lyset?

    Jag hittar inte lyset i spiran... Jag har tömt cache och startat om spelet (och har den senaste uppdateringen, den som visar engelsk text enligt min förra buggrapport)
  6. Gaiona

    Fixat Knapp ur funktion

    Knappen Förhandsgranskning av belöningar fungerar inte i appen.
  7. Gaiona

    Tack för den här tiden

    Jag har bestämt mig för att lämna teamet av olika skäl, det primära är Innogames olika beslut den senaste tiden som gör att stora delar av mitt jobb känns omöjligt men även av privata skäl, jag kommer att ha mycket att göra och hinner inte med. Varsågoda och ta en hembakad bulle. Jag kommer...
  8. Gaiona

    Inskickad Byggnad som boostar tillverkningen av gudomliga frön

    Nu finns det utgående byggnader med en levnadstid på 15 dygn som boostar tillverkningen av orcher respektive tillverkningen av mana men jag saknar en liknande byggnad som boostar tillverkningen av gudomliga frön.
  9. Gaiona

    Nekad Chanser till olika tillverkningar i Magiakademin!

    Den har jag verkligen sökt efter och den har inte dykt upp trots många försök med klarhetsdryck. Det skulle vara trevligt om Inno kunde offentliggöra procentsiffror för de olika tillverkningsalternativen i Magiakademin!
  10. Gaiona

    Inskickad Äldre ej klar forskning

    Jag tycker att det är bökigt att komma till äldre forskningar som inte är klara och har ett förslag. I början av varje kapitel finns det nu en markering för hur många forskningar som är klara i det kapitlet. När man klickar på den så borde det även finnas en länk för att ta sig till första...
  11. Gaiona

    Inskickad Ny användning för krossade skärvor

    Många av oss får snabbt lagret fullt med krossade skärvor, det finns bara plats för tio stycken i lagret och de används endast till var femte uppgradering av uråldiga under (och inte ens alltid) samt några sällsynta recept i magiakademin. En tanke vore att tio krossade skärvor kunde omvandlas...
  12. Gaiona

    Fixat Visa byggnadens namn vid försäljning

    Åtminstone i appen ser man inte byggnadens namn när man ska sälja den. Jag tror att misstaget att råka sälja fel byggnad skulle minska rejält om man ser byggnadens namn i denna dialog. Dessutom borde eventbyggnader ha en kontrollfråga eftersom man inte kan få tillbaka dem..
  13. Gaiona

    Inskickad Hur många spökstenar har jag i lager?

    Jag saknar spökstenen i översikten över antalet varor i lager, det vore trevligt att kunna se det någonstans i spelet.
  14. Gaiona

    Fixat Tiden som försvann!

    Vi som spelar i appen kunde tidigare se hur lång tid det var kvar i turneringen genom att klicka på turneringsikonen på världskartan men nu finns det ingen tidsangivelse där längre (man kan fortfarande se tiden när man klicka på rankingsikonen i staden under fliken Turneringar). Är det planerat...
  15. Gaiona

    Inskickad Dölj byggnader vid teleportering

    Det skulle vara väldigt bra om knappen Dölj/Visa byggnader kunde dyka upp även när man ska använda förtrollningen Teleportera byggnad, det skulle underlätta rejält att hitta rätt byggnad!
  16. Gaiona

    Event Diskussion om vad ni tyckte om Black Friday i Elvenar

    I vårt BS har det dykt upp några synpunkter i chatten om Black Friday i Elvenar som jag delar med mig av här: Besviken!! Hade trott att jag skulle kunna investera några diamanter för att få de sista artifakterna, så erbjuds endast ett komplett paket för pengar. förra timmen fick jag erbjudande...
  17. Gaiona

    Inskickad Saknas siffror i Uråldriga under på instanserna

    I belöningen för hjälp i Uråldriga under så ser man inte hur många kunskapspoäng de olika instanserna ger. Det borde se ut som det gör i turneringen med en siffra på varje instans.
  18. Gaiona

    Inskickad Aviseringar i mobilen

    Elvenar aviserar när produktioner är klara och när handelsanbud är tagna men det är instabilt och det vore bra med en inställning för vilka aviseringar man vill ta emot. Jag önskar att man skulle kunna ställa in om man vill ha aviseringar om: Verkstadstillverkning klar Fabrikstillverkning klar...
  19. Gaiona

    Besvarad Magiskt schackset

    Jag har försökt hitta en beskrivning av hur setet ska sättas ut för att ge maximal utdelning men har gått bet. Om någon som har en bild eller annan beskrivning på det och kan lägga upp den här så skulle det vara en fin julklapp! :diamond:
  20. Gaiona

    Alternativt julfirande

    Kom med förslag på julklappar som inte har med kommers att göra! Som jag skrev i en annan tråd, bjud in en vän på trevligt umgänge där ni äter gott tillsammans, gör om en gammal pryl som ingen gillar, ex snygga upp en lampa med ful skärm och måla något fint på skärmen, ge någon ett...
Topp