• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Sökresultat

  1. pias

    Inskickad Dölj byggnader i webbläsarversionen!

    Ja tack, låter som något som jag saknar
  2. pias

    Besvarad Enars gudomliga ingripande

    Testade igen och hör och häpna det fungerade idag <3
  3. pias

    Besvarad Enars gudomliga ingripande

    Harmonilunden är på lvl4...jag har kört alla 4 sånger i ett svep men det hjälpte inte
  4. pias

    Besvarad Enars gudomliga ingripande

    Hjälp... är det ännu mer byggnader som skall byggas? för att få klart Enars blues Kram Pia
  5. pias

    Å så lite Sköm Musik Igeen! :)

  6. pias

    Å så lite Sköm Musik Igeen! :)

  7. pias

    Å så lite Sköm Musik Igeen! :)

  8. pias

    Å så lite Sköm Musik Igeen! :)

    Mamma och jag gillar till stor del samma musik men hmmm Status quo var aldrig en hit hos mig eller Telly Savalas.... hemskt Men Sweet och min mor var i sin krafts dagar mycket bra på engelska
  9. pias

    Å så lite Sköm Musik Igeen! :)

    Alltså fortsätter med mammas favoriter.... Ella sägs vara den stora stjärnan men Lena... <3
  10. pias

    Å så lite Sköm Musik Igeen! :)

    Jag växte upp med bland annat Harry Belafonte, en av mammas favoriter. Men texten och avslutet på denna låten är bara härligt.....
  11. pias

    Å så lite Sköm Musik Igeen! :)

    Jag får nog bidra med en av mina favoriter då ;) en gammal goding och videon ger mig alltid ett litet leende
  12. pias

    Nyhet Feedback: Utmaningar

    Jag gillade den väldigt mycket men redan nu så har jag vart klar sedan i förmiddags ;) För mig så känns nivån på tok för lätt..... jag har gärna en eller 2 nivåer till, men det är jag det ;) Kram Pia
  13. pias

    Event En port till det förflutna

    Jag gillade detta upplägg. Främst så tog jag sikte på vad jag kunde få och inte hur långt som det tog mig. Ibland så hade jag inget alternativ men jag ville ha fler trupper.... mycket mer trupper ;) Jag skyller på TribalWars spelandet..... Kram
  14. pias

    Avslutad Mindras luftballonger

    F, för prickar är alltid rätt
  15. pias

    Event Feedback: Elvenariskt karnevalevent

    Enkelt när du har gjort en hel massa uppdrag så att du är inne på den sista delen i linjen så går det helt enkelt över till 1 uppdrag/dygn
  16. pias

    Avslutad Officiell titeltävling

    Mästare, tycker att det fungerar för mig som kvinna också ;)
  17. pias

    Avslutad Ugglan Ullas jultävling

    Ett rött litet paket <3 Ett gult ett lila paket Kram pia
  18. pias

    Fixat Byggnad borta

    Nu så finns den Flammande fenixen igen...
  19. pias

    Fixat Byggnad borta

    Jag har rensat cookies och cache, startat om flera gånger och det hjälper inte ;( Jag har kvar min Flammande Fenix, borta vid östra hörnet och det går att flytta den, men den syns inte. Jag kan klicka på den men jag saknar bilden av den vackra fågeln... Något för Boefst? Kram Pia
Topp