• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Sökresultat

  1. Oktan

    Obesvarad Discord

    Då va man inne på Discord!
  2. Oktan

    Event Feedback: Höstens zodiak

    Dock är detta för 3 Husdjursmat, 1 kostar detsamma som innan, fast med 1 Kombinationskatalysator
  3. Oktan

    Nytt rekord - Bä - på svenska servern

    Grattis! :-D
  4. Oktan

    Scorpions

    Jag? Dock syftade jag på om det skulle fortsätta bråkas, mina två senaste inlägg är helt o hållet skämt :-)
  5. Oktan

    Scorpions

    Och för övrigt måste beskrivningen för Brödraskapet inledas med "MaccyB, the place to be" ^^
  6. Oktan

    Scorpions

    Tycker vi gör Bolan till ledare för Scorpions o döper om till "Bolan's söner"!
  7. Oktan

    Bekräftat Uppgradering av Under

    okej, hade som sagt samma/liknande problem nämligen, o de löstes efter en uppdatering av appen, men kanske är nåt nytt
  8. Oktan

    Bekräftat Uppgradering av Under

    Hade samma problem, uppdatera appen
  9. Oktan

    Scorpions

    Pekar inte finger här, qrush, så du kan vara lugn :) Vill bara inte att nåt urartar, plus att jag ser hellre positivitet än negativitet här på forumet
  10. Oktan

    Scorpions

    Inte dags att stänga denna tråd snart? :p Känns som det förekommer mer tjafs än saker som ger nåt konstruktivt
  11. Oktan

    Event Feedback: Vattnets prakt

    Jo det är ju sant iofs, därför jag bara handlar KP när såna uppdrag dyker upp haha Ja de vet jag, så den biten är ju lite mitt egna fel att jag aldrig kollar
  12. Oktan

    Event Feedback: Vattnets prakt

    Köpa KP är ju dock ganska trivsamt haha, lite mer surt i få 9h produktioner när man nyss farmat :-P Jag är mer led på att behöva fixa Visionsdimma och Reliker dock o_O
  13. Oktan

    Är våran server döende?

    Förr eller senare lär det ju bli aktuellt, både för antalet spelare och för Inno's del då det skulle krävas färre servrar, att slå ihop servrar
  14. Oktan

    Öppen Sugen på att bli Bärsärk eller Valkyria? Guld i spira och alltid minst 10 kistor

    *dansar lite på borden o bräker en massa för o locka folks blickar* spagettin o de romerska bågfilarna är slut för stunden, så ni får nöja er med mig! fortfarande en plats ledig!
  15. Oktan

    Priserna i Spiran

    Kör alltid strid i Spiran :) Tror vi helt enkelt får enas om att va oense i denna fråga då jag anser att belöningarna är och varit helt ok! :)
  16. Oktan

    Priserna i Spiran

    Fortfarande en relativt ok förtjänst i min mening, o vi i Ragnarök tar ju guld varje vecka med Sen är ju allt i relation till vad man tycker, allt i spiran är baserat på sannolikhet och vissa gånger vinner man mer, andra gånger mindre. Fokusen i spiran är ju o har alltid varit just...
  17. Oktan

    Avslutad Första födelsedagstävlingen

    Elvenar fyller 8 år
  18. Oktan

    Diskutera uppdateringar här!

    Tycker denna reklam är helt ok, faktiskt valfritt o titta på
  19. Oktan

    Event Feedback: Mamma Juuls fusionsmåltid

    Tycker bara att det är svårare att planera, så de går liksom inte att få ihop priser och poäng som man brukar
  20. Oktan

    Event Feedback: Mamma Juuls fusionsmåltid

    "Spelet" eller vad man ska kalla det, när man förbrukar kockhattarna och sätter ihop maträtter etc. gillar jag faktiskt inte alls tyvärr. Är mer för det gamla klassiska, då man tar sig framåt på en karta. Mycket bättre överblick och mindre tidskrävande
Topp