• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Sökresultat

  1. Oktan

    Besvarad Strömningsfel

    Hej Fått en hel del strömningsfel denna helg... En till i mitt BS bekräftade att hon fått det med Nån annan än oss?
  2. Oktan

    Inskickad Run-instans

    Hej alla Kom just o tänka på om man kanske skulle införa en run-instans Väldigt enkel egentligen Funkar på samma sätt som mynt-, förnödenhet- och portal-instans bara att denna ger 2-3 stycken runskärvor DOCK är min tanke att man inte har en för varje runa, utan att den ger 2-3 random skärvor
  3. Oktan

    Inskickad Runskärvor

    Hej! Kom just o tänka på en grej jag skulle tycka va nice, nu när vi fått uppdateringen med runskärvor. Spelar man på dator och håller pekaren över symbolen för under, så ser man ju hur många runor man har av varje typ. Dock är det ju aningen svårt o alltid minnas just VILKET under runorna...
  4. Oktan

    Inskickad Senast online

    Hej! Vet inte om denna idé har blivit pitchad tidigare (eller existerar för vissa titlar i brödraskapet), men kör ändå Skulle vilja ha ett fält för Brödraskap där man kan se när medlemmar var online sist, och/eller om de är online för tillfället, istället för den lilla gröna pluppen
  5. Oktan

    Shoutout (spiran)

    Med risk för att vara självgod, så vill jag bara gratulera mina lagkamrater i Ragnarök för en riktigt FET prestation i Spiran denna vecka. Samtliga 25 medlemmar uppe i toppen, vilket även resulterade i en rungande första plats på servern. Mäkta imponerad och riktigt nöjd! Bra jobbat allihop...
  6. Oktan

    Inskickad Ritningar för magiska byggnader

    Hej Tänkt lite de senaste dagarna I och med att vi spelare får fler o fler magiska bostäder och verkstäder så vill jag föreslå att det ska finnas ytterligare sätt o få in ritningar/få in fler ritningar. Som exempel har jag i dagsläget 7 magiska bostäder. Och tack vare Spiran så finns...
  7. Oktan

    Inte ett fel Fabrikernas snabbknapp

    Ni vet den där knappen som just lagts till för fabriker, som verkstäderna redan har, där man sätter igång samtliga fabriker/verkstäder på samma gång. Märkt att om du har 3 fabriker (av i mitt fall magipulver) som befinner sig på olika nivåer (i mitt fall 20, 21 och 22) så funkar inte den...
  8. Oktan

    Grattis Scorpions

    Grattis till er i Scorpions i ert första guld i Spiran! :) Välförtjänt!
  9. Oktan

    Bekräftat Under - Inte tillräckligt med kunskapspoäng

    Hej Brukar råka ut för detta emellanåt (se bild) när jag kör via datorn Detta trots att jag har KP Nåt känt fel?
  10. Oktan

    Inskickad Events

    Hej Nu när Karnevalen snart är slut skulle jag vilja lägga en önskan för kommande events Att Inno kanske börjar tänka på annat än set-byggnader och byggnader som kan uppgraderas i nivå Vet inte riktigt vad det ska ersättas med, men med tanke på vår begränsade spelplan så tycker jag det börjar...
  11. Oktan

    Inskickad När man är klar med Spiran

    Okej, uttråkad Oktan här haha Men en sak som skulle va kul, är att när man är klar med Spiran så ska man kunna förflytta sig runt fritt mellan de tre nivåerna Dels för att, ja, till o från är jag (vi) kanske bara lite uttråkade o vill fylla sin tid med nåt onödigt Sen för att faktiskt kunna få...
  12. Oktan

    Litet shoutout

    Vill bara ge ett shoutout till Ragnarök Känner verkligen att man hem, med ett så fint brödraskap, och så underbart folk! Extra shoutout går till Star som alltid tar sån bra hand om oss! De va bara de jag ville säga :D
  13. Oktan

    Inskickad Serverturnering, serverspira

    Kom just o tänka på en grej man skulle kunna ha nån gång per år... Att Inno skulle anordna en STOR turnering och/eller spiran och/eller ett BÄ (SÄ får det väl heta då haha) som ALLA på hela servern deltar i o bidrar till ett gemensamt mål på, o inte bara inom brödraskapet Och att om det...
  14. Oktan

    Inskickad Black Friday

    Hej En tanke (som måhända redan är tänkt) Fått erbjudande om att köpa artefakter (ASNICE tänkte jag, då jag saknar artefakter för Sjöjungfrung o Stenmonumentet) Blev besviken när jag såg 849kr för 9 artefakter OCH byggnaden Vet inte om det kommer komma, men en idé kan ju även vara att sälja...
  15. Oktan

    Inskickad Kommande events

    Hej alla Funderar lite kring det med events Och iom det eventet som är igång just nu, så måste jag erkänna att jag tycker att det börjar bli rätt många event-byggnader (såna med nivå) Tänker om det kanske skulle va så att man styr om lite? Kanske kan göra så att man kan få ta ifatt gamla event...
  16. Oktan

    Nekad Världschat

    Hej Antagligen har det redan diskuterats, men gör ändå ett försök :-P Skulle tycka det va suveränt med en världschat, alternativt en slags chat-klient i spelet, så man kan skapa chatgrupper, eller som tidigare nämnt chatta över hela servern. Jag menar, vi har ju BS-chatten. Det borde ju inte...
  17. Oktan

    Nekad Spelar-äventyr

    Har haft detta lite i åtanke ett tag, men har haft lite svårt för själva detaljerna. Men kan lägga fram lite grovt i varje fall, så kan vi se vad som tycks, och om nån lyckas spåna vidare :-) Tänkte mig nåt slags äventyr, av det militära slaget, där det är 2-5 spelare som deltar, där man ska ta...
  18. Oktan

    Nekad PVP- och level-system

    Har pratat lite inom Brödraskapet om PVP, o tänkte mig att man kanske kunde försöka införa PVP i Elvenar. Att det fanns nån slags arena man frivilligt kunde besöka för att slåss. Grundtanken är enbart manuella strider för att kunna dra nytta av strategier o inte utlämna striderna åt slumpen...
  19. Oktan

    Spel utanför Elvenar

    Hej alla! :) Kanske finns en tråd (säg till i så fall) för detta, men försöker ändå Tänkte kolla om nån spelar andra spel? Jag själv spelar en del på Steam och spelar egentligen lite allt möjligt Som strategi, racing, rpg o så För tillfället lirar jag Grid (2019) som är ett racing spel, och...
  20. Oktan

    Achievements

    Hallå Antagligen har nån redan tänkt på detta Men vore det inte kul med achievements i Elvenar? Och med det eventuella belöningar för vissa achievements? :) MVH Oktan
Topp