• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Sökresultat

  1. Mirabella77

    Nu räcker det

    De borde kallat "förbättringar för "försämringar" :rolleyes: Ja, i vår bs är vi inte heller nöjda ...
  2. Mirabella77

    Ny idé Förslag: Magiska byggnader ger diamanter tillbaka vid försäljning

    Personligen gillar jag din förslag! Man vill ha lite tillbaks då man har använt diamanter för at köpa dem :diamond:
  3. Mirabella77

    Gott nytt år! :D :diamond::human::elfgrin::humgrin:

    Gott nytt år! :D :diamond::human::elfgrin::humgrin:
  4. Mirabella77

    God Jul Elvaner!

    Ho ho ho god jul till alla elvaner här inne :D
  5. Mirabella77

    Fixat Språket i appen

    Det är i just i aviseringar! Allt där var på engelska för mig i appen :) Men i dator-versionen är det på svenska
  6. Mirabella77

    Fixat Språket i appen

    Allt i appen är inte översatt till svenska!
  7. Mirabella77

    Ny idé Platta till staden även när man teleporterar

    Bra ide! Skulle underlättat så mycket!
  8. Mirabella77

    Besvarad Visdomens valv

    Efter många försök o krigande med byggnaderna lyckades jag äntligen!!!! :D Så enkelt att lantbruk + fabrik + ateljé ska tillsammans sitta ihop med valvet! Det står så otydligt i wikin, tycker de borde förtydliga, inte bara jag som haft problem med den!
  9. Mirabella77

    Besvarad Visdomens valv

    Ja där ser du att jag är blind ;) Nu har jag då testat att placera vid olika förgående byggnader utan resultat- jag blir inte klok på den!
  10. Mirabella77

    Besvarad Visdomens valv

    Kan inte hitta att det står något om det där eller är jag blind :eek:
  11. Mirabella77

    Besvarad Visdomens valv

    Hur ska jag placera visdomens valv så den fungerar? o_O
  12. Mirabella77

    Rädda forum tävlingarna! RÖSTA ♥

    Förstår dig precis ♥ Hade valt samma som dig om jag vore du ♥ Spelet är inte lika rolig nu när de har förstört forumet :confused:
  13. Mirabella77

    Rädda forum tävlingarna! RÖSTA ♥

    Jag vill rösta för att hålla kvar tävlingarna här med, tycker det inte är bra att de slutade med tävlingarna här. Det skulle gå köra samma tävling i DC som här :/
  14. Mirabella77

    Rädda forum tävlingarna! RÖSTA ♥

    Jag tycker det är för krånglig o har svårt att logga in på min dc, här blir det enklare att delta. Dc är bra om man vill ha kontakt i större sträcka men för tävlingar o vissa annat tycker jag det bara blir för krångligt. Så alltså tävlingarna kommer de köras här fortfarande? :D
  15. Mirabella77

    Rädda forum tävlingarna! RÖSTA ♥

    Hur många vill hålla kvar de roliga tävlingar vi hade här i forumet? :D RÖSTA! Saknar tävlingarna, de gav så mycket glädje när man tävlande och ibland fick vinsten att vinna ♥
  16. Mirabella77

    Done!

    Done!
  17. Mirabella77

    Rädda Forumet - Upprop

    FORUMET VILL JU ALLA ATT HA KVAR! Saknar tävlingarna :confused: Jag har dc men kanalerna försvinner då jag har för många där inne o alltid krångligt att logga in
  18. Mirabella77

    Tack för den här tiden

    Gaiona ♥♥♥♥♥
  19. Mirabella77

    Ny idé Skärvor från turneringen

    Toppen ide! :D
  20. Mirabella77

    Inte ett fel Är något uppdaterat idag 2023-09-28?

    Har inga problem här varken med web el app
Topp