• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Sökresultat

  1. Gundar

    Inskickad Jättenöjd med....

    Ganska bortkastad uppdatering. Är inte alla fabriker i samma level får man gå runt som vanligt Och sätta igång tillverkningen.
  2. Gundar

    Stängd Anarchys ant. Är Öppen!

    Går de bra med en miljon i pengar? :):)
  3. Gundar

    Avslutad Gissa numret

    33
  4. Gundar

    Event Höstens zodiak 2020

    Håller med. De har spårat ur fullständigt den här gången.
  5. Gundar

    Event Höstens zodiak 2020

    Plocka fram plånboken så klart...
  6. Gundar

    Event Höstens zodiak 2020

    Jag har nu lagt de Här eventet bakom mig. Har lyckats skrapa ihop ca 25 uppdrag. Får blicka framåt till halloween och hoppas de blir bra. jag skulle vilja veta hur de tänkte när de satte ihop de här. Nej förresten, är nog bäst att inte veta. Nu tar jag nya tag och glömmer de här. En miss kan...
  7. Gundar

    Event Höstens zodiak 2020

    De skulle vara portal förtjänst den dagen. Var tog den vägen???
  8. Gundar

    Inskickad Handikappanpassning på världskartan

    Vad är de som ska förbättras? De är väll Inno som ska fixa så de ska fungera. Vi är inga data programmerare.
  9. Gundar

    Inskickad Handikappanpassning på världskartan

    Ja, något måste de göra för som de är nu är de inte roligt. Vi mindre spelare är beroende av alla mynt vi kan få och all hjälp också.
  10. Gundar

    Inskickad Handikappanpassning på världskartan

    man får ju flytta med kartan allt efter man plockar. Precis som i stan. De blir ingen skillnad.
  11. Gundar

    Inskickad Handikappanpassning på världskartan

    De går att göra på samma sätt som när man hämtar sina pengar i sin stad från husen.När tiden är klar för hämtning dyker de upp en peng. Då är de ju bara att man drar med fingret på plattan.
  12. Gundar

    Inskickad Handikappanpassning på världskartan

    Vi som är handikappade eller har andra problem med fingrar och händer har stora problem när vi ska ge grannhjälp på världskartan. De är fruktansvärt jobbigt att gå från stad till stad och ge hjälp. Vi önskar en inställning så vi kan trycka på en knapp så all hjälp blir hämtad på en gång. Vi är...
Topp