• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Sökresultat

  1. Obesvarad Discord

    ja kommer inte va med på discord flytten heller inte för att ja inte gillar discord utan för ja har alldeles för många kanaler ja är med i redan och väljer redan att inte va med i flera som ja ändå skulle prioritera mycket högra än elvenar discorden. Så de är lite synd man kommer missa alla...
  2. Besvarad Statsflytt

    Ja hade en bra plats men blev flyttad för ja inte spelade på ett bra tag, sen så flyttas man ju inte utan är de är en ränsning av gamla konton och en ihopfösning av dom aktiva som ja förstått de, men de sker ju inte jätte ofta. De är om en sån är tänkt i närtid typ innom 3-4 månader eller så.
  3. Besvarad Statsflytt

    Är de nån stads flytt inbokad innom en rimmlig tid? har 255 guldhögar runt staden hade varit trevligt om de minskades lite :)
  4. Event Feedback: Höstens zodiak

    Jå men pengarna finns alltid för å köpa kp utom om man just den dan gjort nått särskilt så de är ju ändå bland dom snabbaste å lättaste questen.
  5. Event Feedback: Höstens zodiak

    Fan va underbart ja märkte nu att nånstans så har ja deletat mit andarnas tempel därför ja inte får nått längre :) Bra jobbat man är ju en jävla idiot, mins inte ens va ja hade de på för level. lika bra skulle nog bara bli mer irriterad ju högre de var. Har letat undre för nån vecka sen var fan...
  6. Event Feedback: Höstens zodiak

    Köpa kp är bra quest hoppas dom fortsätter med de. Man måste ju köpa kp dagligen bara för å använda allt guldöverskott.
  7. Event Feedback: Höstens zodiak

    Va får du unurium från dom fortfarande?? för mig har då all sånn inkomst av unurium förvunnit. Eller har dom bara flyttat de eller gjort nått nytt under som ger unurium för event valuta?
  8. Märkligt med Kitteln

    Vissa behöver all hjälp dom kan få för å komma upp på andras nivå :)
  9. Märkligt med Kitteln

    Ja förstår inte vad folk inte förstår med kittel, de är ju bara välja den resurs som ger den boost du vill ha å timea in användningen. Tycker dock inte att de är värt å göra.
  10. Märkligt med Kitteln

    ska ja va ärlig så känns kitteln så oviktigt att ja bara gör den ibland då varningen kommer upp på kvällen innan den ska försvinna. Så ja får aldrig nån bonus från den å de berör mig inte, känns som ett helt onödigt inslag för mig också.
  11. Event Feedback: Vattnets prakt

    Tycker de är bra med köpa kp quest. Guld är ju aldrig en bristvara man måste ju köpa kp eller köra grossisten istort sett dagligen för å inte bli tjock på guld. Ja har ju haft ett uppehåll så mina kp är ju inte svin dyra 6,6 miljoner. men då har ja ju tappat den tiden till å låsa upp provinser...
  12. Avslutad Blomvättens blommor

    8
  13. Inte riktigt överens

    Ja stör mig en hel del på "Du har en skatt i staden" då reklamen är där. "Vill du tjäna en belöning" eller "some pain for some gain" hade varit bättre imo. Med säsongsvälsignelser menas de dom där kistorna i sånna fall borde de heta halvdana säsongskiste belöningar. Då ja hör...
  14. Besvarad Har jag missat detta förr

    Ja tror den blivit större.
  15. Event Feedback: Mamma Juuls fusionsmåltid

    Priserna på progress baren är ju bra de vägs upp av priserna i kistorna som ja personligen tycker suger i varje fall. Annars vill ja bara klaga på standard grejen att man inte får välja mellan pariserhjul å vagnsbibliotek då man är på guld annars tycker ja de här är helt okej och bättre än dimm...
  16. Event Feedback: Glädjens säsong

    Känns som de har med priserna att göra lite, nu får man ju en hel del diamanter i prisflödet vilket gör att de vore konstigt att betala med diamanter. Men hade nog varit bättre å ha diamant kostnad å andra priser, men så länge de är diamant priser borde de va för pengar tycker jag.
  17. Event Feedback: Glädjens säsong

    Har inget å jämföra med riktigt, hann inte få riktigt koll på förra säsongen men ja tycker de är bra priser. Givetvis kan de ju aldrig få för många böcker med frön eller dom gula bollarna men de är bra priser ändå tycker ja. Ja gillar säsongs konceptet så man oftast har nått att att göra å gå...
  18. Inskickad Bok för att välja priser i ligan

    Ja kan inte förstå varför de fortfarande inte gjorts en bok så man får välja mellan vagnsbiblioteket och önskebrunnen då man kommer till guld. Ja vill hellre ha silver bara för å få vagnsbiblioteket.
  19. Event Feedback: Fenixens rike

    Ja kan inte förstå varför de fortfarande inte gjorts en bok så man får välja mellan vagnsbiblioteket och önskebrunnen då man kommer till guld. Ja vill hellre ha silver bara för å få vagnsbiblioteket.
  20. Avslutad Alla dessa ägg

    B C E
Topp