• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Sökresultat

  1. Besvarad Statsflytt

    Är de nån stads flytt inbokad innom en rimmlig tid? har 255 guldhögar runt staden hade varit trevligt om de minskades lite :)
  2. Inte riktigt överens

    Ja stör mig en hel del på "Du har en skatt i staden" då reklamen är där. "Vill du tjäna en belöning" eller "some pain for some gain" hade varit bättre imo. Med säsongsvälsignelser menas de dom där kistorna i sånna fall borde de heta halvdana säsongskiste belöningar. Då ja hör...
  3. Inskickad Bok för att välja priser i ligan

    Ja kan inte förstå varför de fortfarande inte gjorts en bok så man får välja mellan vagnsbiblioteket och önskebrunnen då man kommer till guld. Ja vill hellre ha silver bara för å få vagnsbiblioteket.
  4. Brödraskapsförmånerna

    Om man då tar hela spiran eller alla kistor i turneringen och går tjock, kommer man inte kunna spara några av dom poängen?
  5. Andarnas tempel

    Underverket andarnas tempel. Unurium per insamlad eventvaluta. Min tolkning är att får man 2 eller 3 då man samlar runt staden borde man ju få 2 eller 3 gånger de. Tolkar ni de annorlunda?
  6. Inskickad Guildhall

    Ja har lite svårt att släppa min guildhall ide. Tycker de hade varit kul med en byggnad som guilden kunde lägga varor i för att levla upp. den borde kosta hällvetes mycke mer än den smakar. Typ 100 millar av varje vara (inga förfallande men orherna kan va med oxå:) ) per level och man kan få...
  7. Gnida ut lite extra:)

    Ja skulle vilja gnida ut lite extra mana ur inno ja tycker man borde få mana från drakklostret för kombinationskatalysatorerna man använder i akademin:)
  8. Stängd Söker guild

    Letar en guild som har bra snurr på kp trådarna och som kör ganska hårt i spiran, som tycker bä är en styggels och bara kör lättaste vägen på kartorna för belöningen :) Ja kör till toppen i spiran varje vecka.
Topp