• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Sökresultat

  1. Vindov

    Inskickad Gilla knapp för städer

    hej jag tycker att man ska kunna lika på elvenar t.x.e om man ser någons stad och tycker att den är fin så skulle det vara kul om man kunde lika staden.
  2. Vindov

    Besvarad forum

    nu har jag blivit Lärling och vad blir man efter det. :) :cool:
  3. Vindov

    magiskverkstad

    Nu har jag fått mitt första magiskverkstad fick det från spiran. :) :cool:
  4. Vindov

    Besvarad spel

    hej är det någon som vet om elvenar kommer att göra en till värd? Det finns människor och alver men det skulle vara kul om det kommer något nytt. för om man har spelat som människor och alv så kanske man vill prova något mer. :)
  5. Vindov

    Besvarad spel

    Hej jag undrar om man kommer att göra större yta på elvenar så man får plats med mer bostäder och annat Är det någon som vet
  6. Vindov

    gissa karaktär

  7. Vindov

    Besvarad spiran

    Belöningar för Silver & Guld. De här poängen får man när man tar sig hit i Spiran - Höga hallar 21 poäng för en spelare. Laboratorium 42 poäng för en spelare. Guldtrofé - Brödraskapet samlar 1330 eller mer andeessens Silvertrofé - Brödraskapet samlar 520 eller mer andeessens. hoppas att det...
  8. Vindov

    Besvarad Förslag till byggnad

    hej hur kan man göra egna idéer till elvenar som att skapa en egen byggnad går det
  9. Vindov

    Besvarad hjälp med korsordet i forumstävlingen

    hej vet någon hur man får fram korsordet jag hittar inte det kan ni hjälpa mig
Topp