• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Sökresultat

  1. abigbear

    Event Feedback: Höstens zodiak

    Är det inte väldigt få nycklar som hittans "i stadens utkant" det här eventet? jag behöver mitt urinium och de där jädra grejorna är en viktig källa...
  2. abigbear

    Avslutad Bottenlösa hålets offergåvor

    2,3,6
  3. abigbear

    Scorpions

    Ätit taggtråd idag Pling? Don't worry, be happy, It's just a game.
  4. abigbear

    Omnipresent

    Omnipresent
  5. abigbear

    Avslutad Blomvättens blommor

    7
  6. abigbear

    Diskutera uppdateringar här!

    Jag vill också bli tvångsuppflyttad.
  7. abigbear

    Priserna i Spiran

    Det rör sig väl egentligen om FÖRSÄMRINGEN av belöningarna i spiran jämfört med tidigare, inte huruvida 215 diamanter är eller inte är fy skam, lite märklig tolkning av Angas skrivning kan jag tycka. Inte direkt en start på en värdeskapande dialog.
  8. abigbear

    Avslutad Tredje födelsedagstävlingen

    Det pågår ett intensivt förberedelsearbete för att träna maximalt med trupper inför kommande utmaningar. Legosoldater hyrs in, mänskliga soldater tränas och på övningsfältet jobbas det med att odjuren i schack för att kunna agera tillsammans mot en potentiellt mycket stark fiende. Än så länge är...
  9. abigbear

    Avslutad Andra födelsedagstävlingen

    Zaphiel, Misty, Fin
  10. abigbear

    Avslutad Alla dessa ägg

    C F I
  11. abigbear

    Avslutad En eller två lådor?

    3
  12. abigbear

    Avslutad Tandriels hjärtan

    34
  13. abigbear

    Avslutad Trollkvinnans kittlar

    D
  14. abigbear

    Avslutad Lärlingarnas fynd

    1. Kombinationskatalysator 2. Spira-poäng 3. Kosmisk vismut 4. Ritningar 5. Bronsspade 6. Förtrollad tiara 7. Blixtflaska 8. Mystiskt bläck 9. Bagarnas gillesmedalj
  15. abigbear

    Avslutad Ett paket från Boblin: Tredje tävlingen

    Ulla: Hoho, här kommer jag med paket den enkla snabba vägen Boblin: Flyg och far säger jag bara. Inte ens hälften av paketen du startar med kommer ju fram, du tappar ju de flesta på vägen. Mitt sätt är långsammare men mina paket kommer i alla fall fram.
  16. abigbear

    Avslutad Ett paket från Boblin: Andra tävlingen

    Trollis, Vintersläde, Glassbomb
  17. abigbear

    Avslutad Fru Sniffles magiska brygder

    B + G
Topp