• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Inskickad Ändrad bläddring i Under-fönstret

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
När man är inne för att lägga KP i någon annans Under så måste man nu bläddra med musen (om inte undret är hjärtat), en rörelse som är påfrestande för handleden. Kan tänka mig att fler än jag upplever att det kan vara jobbigt. Blev extra påtagligt när jag skadade handleden. Mitt förslag är att bläddringen sker på samma sätt som för i princip alla andra fönster vi öppnar (t ex Meddelande, Lager, Aviseringar, Brödraskap osv). Det är då 3 under per sida och du bläddrar med knapparna nertill. Se bifogad bild.

Under forslag.jpg
 

Gaiona

Mästare
Åtminstone i mobilen är det dessutom så om man svept fram ett under man vill undersöka hos en spelare (kanske för att se vilka som lagt kp), klickar på det och sen lämnar det så scrollar listan tillbaka till första undren, irriterande och onödigt.
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Åtminstone i mobilen är det dessutom så om man svept fram ett under man vill undersöka hos en spelare (kanske för att se vilka som lagt kp), klickar på det och sen lämnar det så scrollar listan tillbaka till första undren, irriterande och onödigt.
Precis, frustrerande!
 
Topp