• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Å så lite Sköm Musik Igeen! :)

Macbolan

Mästare
Rod Stewart känns underskattad idag...men man skall Inte förglömma att Han har rekordet av flest människor som har funnits på en Livekonsert!
-94 på Copacabana i Brasilien så var det 3,2 Miljoner besökare på plats..under hans Nyårskonsert!:eek:o_O:cool:
 

Macbolan

Mästare
Jag Älskar Ulf Lundell! :)
Jag har en "Jag mötte Lassie" Historia...som handlar just om Lundell! :)

För många år sedan(när jag var Ung å korkad)..så befann Jag mig på Gotland och Snäck en sommar...
..hade krökat friskt på stranden sedan tidig morgon! ;)
Jag å mina polare hade skrämt bort Alla Barnfamiljer..genom att åka Nakna i Tuben...:rolleyes::p
Men på efterrmiddagen så var det dax för "AfterBeach"..och just denna dag..så lirade Hasse Andersson o Kvinnaböskeband...gick ju inte å mista!
...så vi stapplade upp till Snäck..fulla å Goa...för att upptäcka att Hela terrassen va packad med folk...enda platserna som fanns kvar...va å sitta på golvet, längst med väggen typ 50m bort! :confused:

Men skam den som ger sig! ;)
Jag började spana ut i folkvimlet...OCH fick syn på en ledig stol...endast några meter ifrån scenen! :)
..efter en låång vandring med många Ursäkter på vägen..så nådde jag fram!
Och vad fick jag SE!??
JO!...där satt Ulf Lundell med sin Fru och 2 barn!...bollade badbollar med Hasse Andersson...Hmm
Jag fann mig dock snabbt..å sa; "Tjena Uffe!...är det ledigt Här?
Han svarade; "Självklart...sätt dig"
Där att Jag med Ulf Lundell och hans familj..dyngrak...lekte med hans barn...bara några meter ifrån Hasse Andersson! :D

Sen kommer jag inte ihåg så mkt mera...innan jag vaknade av att något träffade mitt ansikte...
Jag öppnade ögonen och upptäckte att jag satt själv vid bordet,,och det var folktomt...
...sånär på gänget som satt jämte...varav ena tjejen kastade apelsinskal i ansiktet på Mig! :confused::rolleyes:o_O:D
Bara en liten Anekdot ifrån Mitt Liv...:)
/Mac
 

Macbolan

Mästare
"Förlåt. Kan inte låta bli... o_O Rubriken: "Å så lite Sköm Musik Igeen! :)" är det inte något fel med den? :confused: Just saying... :p"

Jo...håller Med!:):)
Men visst e det Kul å spåna ut lite?....:rolleyes::p
 

Macbolan

Mästare
Damn!..Vilken skön låt!
Den däringa "Vargen" hade passat in hos Oss "Anarkister"...en självklar medlem! :cool:;)

...på tal Om detta...Vi söker en Ny medlem till Oss "Anarkister"...nån skön typ som gillar å vara social! :)
Vi kör Inte med några regler eller Krav..bara va dig själv å gör ditt bästa...efter egen förmåga!
/Mac
 

RosCool

Legend
Tack för erbjudandet Mac! Men jag tänkte spela utan BS ett tag till. Och forumet är ändå rätt mysigt, så känner inte att jag behöver ett BS just nu :)
 

DeletedUser109

Guest
hej alla, det är ju en bra kompott av olika musiksmakar. jag är mer för hårdrock och R&B. mina favoriter är från 60-70 talet vad gäller vanlig pop och rock. dansbandsmusik avkyr vi här som bara den. gillar finsk och tysk hårdrock! Rammstein rules t ex. :-D
 

Macbolan

Mästare
Roddan funkar i alla lägen. Till mina barn <3... Ps. varför finns det inga Elvenar-hjärtan-emojis...?
Man skall Inte underskatta Roddan!
Han har rekordet av mest folk på en konsert någonsin...-94 hade Han en Nyårskonsert som bevittnades av 3.2 Miljoner människor på Copacabana i Brasilien! :)
Vår tids Supergrupper som Imagine Dragons har spelat för lite över 1 Miljon i Brasilien oxå...bara som jämförelse! ;)
/Mac
 
Topp