• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Å så lite Sköm Musik Igeen! :)

Mjolner

Legend
Hans röst och musik saknar jag verkligen.
Fick en elev att skratta hysteriskt på bilden förra fredagen. Han vet att jag lyssnar mycket på rock och vill ha det som bakgrundsljud på bildlektionen. Dåblir det mera Bach än Metallica för arbetsrons skull.
Hur som helst så frågade han vad jag hade lyssnat på på morgonen och jag svarar - Gun och Rosorna.
Killen ser helt knäckt ut, ungefär som om jag sagt att julen är inställd. Sen börjar han och skratta - och utbrista Guns and Roses.
Deras musik är ett bra sätt att vakna upp till på morgonen.
 

Macbolan

Mästare
Jag kör en Push igeen för Imagine Dragons!
Denna gång bjuder Jag på deras Lollapalooza konsert i Brasilien!....Typ 1 Miljon åskådare!! :confused::cool:
En stor anledning till att Jag gillar ID och sångaren Dan Reynolds...är att Han lider av samma psykiska ohälsa, som Jag själv!..meo återkommande depressioner...Men Han vågar prata om detta offentligt..och har gett ett "Ansikte" utåt..om något som drabbar Många människor!
Spola fram till 56:30 min i spelningen!
 
Senast ändrad:

RosCool

Legend
En stor anledning till att Jag gillar ID och sångaren Dan Reynolds...är att Han lider av samma psykiska ohälsa, som Jag själv!..meo återkommande depressioner...

Hade ingen aning om detta :( känns tragiskt att så många artister mår så dåligt.

Här kommer en låt från en annan av mina idoler och som tog sitt liv alldeles för tidigt, pga långvarig depression. Chester Bennington sångare i bl a Linkin Park.

 

Macbolan

Mästare
Och när ämnet är på tal..så Måste man bara nämna denna fantastiska Man..som dog alldeles för tidigt...pga psykisk ohälsa!
Kurt Cobain!
Ps/ Nån fick tag i den Kofta Kurt har på sig under denna spelningen..och sålde den på Auktion för typ 325 000 $ ..sjukt..eller hur?
 
Senast ändrad:

Macbolan

Mästare
Efter att ha varit på ett personalmöte med mina kära nattkolleger..som tyvärr blev rätt så hätskt och ilsket...med många olika viljor..
..så känner jag för att lyssna på denna klassiker! :cool:

Att jobba Natt på¨AkutPsyk tillsammans..är lite som "Brothers in Arms"..man måste kunna lita på varandra...
 
Senast ändrad:

Mjolner

Legend
Just nu börjar jag varje busstur på väg till jobbet med metalicas cover på whiskey in the jar. Så otroligt bra med lagom growli rösten.
 
Topp