• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Å så lite Sköm Musik Igeen! :)

Macbolan

Mästare
Denna sång är väldigt speciell för Mig...Den fick mig att komma ur min första depression....Och då fattade jag Inte ens att jag var deprimerad! :rolleyes:;)
Jag bara låg..hemma i min säng och tyckte synd om mig själv..samt orkade inte ta för mig något!
Men en dag dök min bästa kompis Larsa upp å sa..Du borde lyssna på denna Låt...den e jäkligt Bra!..visserligen ifrån 70-talet..Men kanon..
Sen satte han på den på autorepeat...så jag låg å lyssnade på denna sång..Om och Om igen...
Till Slut så HATADE jag denna sång så mkt att jag gick upp å krachade spelaren...en total aggroattack!! slog sönder skiten!!
Men efter detta..hade jag ingen lust å lägga mig igen...kände mig Vital helt plötsligt!?..:)
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Då firar vi lite fredags-torsdag idag (för visst kan man ha fredag två ggr i veckan??)

 

Macbolan

Mästare
Mitt Helg *Tema*..
...är att Män kan känna känslor oxå..Och Älska en Kvinna! :)
Vi är Inte Alla Maktpersoner som utnyttjar kvinnor..och hamnar i #metoo forum!!:rolleyes::oops:
Dom flesta av Oss..är vanliga knegare..Killar som blir Kära i en Kvinna..och avgudar henne! :)
 
Senast ändrad:

Gaiona

Mästare
Mitt Helg *Tema*..
...är att Män kan känna känslor oxå..Och Älska en Kvinna! :)
Vi är Inte Alla Maktpersoner som utnyttjar kvinnor..och hamnar i #metoo forum!!:rolleyes::oops:
Dom flesta av Oss..är vanliga knegare..Killar som blir Kära i en Kvinna..och avgudar henne! :)
Vackert skrivet Macbolan.

<3 till kvinnan i mitt liv <3
 
Topp