• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Besvarad Öka antalet trupper som kan tränas

Jag tycker att det är jobbigt att ha Telefonen på väckning varje 1h15minuter så jag kan fylla på trupper som ska tränas i Baracken, Legosoldatlägret och övningstältet. Jag som alltid sett så ung ut har svarta ringar runt mina blå och påsar stora som IKEA kassar under ögonen av att konstant vakna o träna mina soldater. Det är inte lätt att vara både General och Överbefälhavare i ett rike som detta!
Tänk om jag hade olika förtrollningar som gjorde att jag kan träna dubbelt, trippelt, fyrfaldigt flera soldater åt gången! Då kan jag ha produktionen igång hela natten och sova törnrosasömn och vakna utvilad till tuppens galande (läs: sopbilens dundrande).
Bara tänk om!
 

Gaiona

Mästare
Börja med att bygg några vapenkammare så tränar du fler trupper och kan hålla igång dem hela natten, sen sätter du ut undren Dvärgiskt bålverk och De skumma svamparnas helgedom som även de ökar storleken på trupperna, sen kan du sova hela nätter och ta sovmorgon och när du vaknar så tränar de fortfarande (mina trupper tränar i drygt 15 timmar).

Om du dessutom har en Brunbjörn och matar den innan du skördar trupper så får du ännu fler trupper!
 

Oktan

Legend
Ser att du verkar ha 3 vapenkammare, råder dig att skaffa en till :)
Sen verkar du sakna De Skumma Svamparna och Dvärgiskt Bålverk, varav båda ökar hur många trupper du kan träna
 
Hej, Har 5 vapenkammare, men två vilar under BÄ.. men skumma svamparna och Bålverk har jag missat..men vore det ändå inte skönt med även förtrollningar så man slipper ha alla undren??
 
Topp