• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Inskickad Önskningar för framtiden

McThorien

Medlem
1. Önskar att man kunde vinna typ mellan 10000-100000 gudomliga frön, i tävlingar som i Karnevalen som just nu var.
2. Samma som ovan fast för mana.
3. Att man tar 3-5 underverk, när de har nått max nivåer, så kan man i Magiakademin sammanfoga dessa till ett underverk. Dels så skapar man att det är vits med underverken förutom att de ger fördelar, men de växer inte så mycket i kp jämfört med tex verkstäder osv och man skulle kunna öka upp mer yta för ny underverk.
4. Att de skapar en ny ras som lever i jorden eller vattnet eller i luften och att det är där man bygger deras byggnader.
 

DeletedUser576

Guest
1. Önskar att man kunde vinna typ mellan 10000-100000 gudomliga frön, i tävlingar som i Karnevalen som just nu var.
2. Samma som ovan fast för mana.
3. Att man tar 3-5 underverk, när de har nått max nivåer, så kan man i Magiakademin sammanfoga dessa till ett underverk. Dels så skapar man att det är vits med underverken förutom att de ger fördelar, men de växer inte så mycket i kp jämfört med tex verkstäder osv och man skulle kunna öka upp mer yta för ny underverk.
4. Att de skapar en ny ras som lever i jorden eller vattnet eller i luften och att det är där man bygger deras byggnader.
Tycker de här var bra förslag, händer något med det?
 

DeletedUser166

Guest
Jag skulle gärna se en handel eller grossist för Orcher, mana och Gudomliga frön. Det är så frystrerande att sitta med andra resurser och vänta på att något av dessa ska bli klara.

vi kan handla med allt annat så varför inte dessa varor? G.
Hoppas du menar en grossist där man betalar med orcher ja har över 7 miljoner :)
 

Oktan

Legend
3. Skulle personligen hellre se att man hade en dedikerad spelplan för enbart Uråldriga Under, och att alla Under hade en förinställd plats där.
Och när du fick upp ditt under till nivå 30 (måste ta tid innan man når dit liksom) så flyttas Undret dit, o du sparar plats
För då måste du lägga mycket tid på det undret o verkligen satsa, eftersom du får ut en sån viktig grej av flytten; nämligen plats
 

Rosis

Mästare
3. Skulle personligen hellre se att man hade en dedikerad spelplan för enbart Uråldriga Under, och att alla Under hade en förinställd plats där.
Och när du fick upp ditt under till nivå 30 (måste ta tid innan man når dit liksom) så flyttas Undret dit, o du sparar plats
För då måste du lägga mycket tid på det undret o verkligen satsa, eftersom du får ut en sån viktig grej av flytten; nämligen plats
Eller, så blir det först efter level 35, eftersom flera av de uppgraderingarna inte är lika bra som de tidigare, men då finns en anledning att göra dem ändå... Som det är nu stannar nog flera på lvl 30 eftersom det inte ger lika mycket att uppgradera undren de sista nivåerna.
Men ett mycket bra förslag som jag hoppas att det blir något av med.
 

Josefin89

Legend
3. Skulle personligen hellre se att man hade en dedikerad spelplan för enbart Uråldriga Under, och att alla Under hade en förinställd plats där.
Och när du fick upp ditt under till nivå 30 (måste ta tid innan man når dit liksom) så flyttas Undret dit, o du sparar plats
För då måste du lägga mycket tid på det undret o verkligen satsa, eftersom du får ut en sån viktig grej av flytten; nämligen plats
Gillar verkligen den idéen :D
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Varför inte ha vinster med val. Till exempel så kan man välja mellan ett visst antal orcher eller frön osv. Bristresurser verkar variera mycket hos oss spelare så om man hade lite val så kanske något är intressant att vinna och värt att satsa på. Då kanske eventet blir lite roligare också?
 

harpan

Legend
Jag önskar att man kunde se hur mycket varor man har när man är inne i spiran, så man vet vad man har kvar att övertyga med , det e tufft å strida när det är en andra våg...
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Jag önskar att man kunde se hur mycket varor man har när man är inne i spiran, så man vet vad man har kvar att övertyga med , det e tufft å strida när det är en andra våg...
Har för mig att om man håller musen över de resurser som de vill ha (när man har gått in på anden) så ser man vad man har, kan tyvärr inte kontrollera det nu iom att jag är klar.
 

harpan

Legend
Har för mig att om man håller musen över de resurser som de vill ha (när man har gått in på anden) så ser man vad man har, kan tyvärr inte kontrollera det nu iom att jag är klar.
Du har så himla rätt, nu när du säger det , så vet jag ju.... solsting kan jag skylla på det ;) hehe tack!
 
Topp