• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Akut problem: Magilager är fullt

Gaiona

Mästare
När jag ska hämta en skärva från pariserhjulet deluxe så får jag meddelade om att magilagret är fullt och jag förstår dels inte vilket som är magilager (och hur många platser det finns), dels inte hur jag kan skapa mer plats eller vad som ska bort (och var i så fall).

Hittade motsvarande fråga på tyska forumet men min tyska är usel, någon kanske kan översätta (Google brukar inte lyckas tillräckligt bra så man begriper...)
https://de.forum.elvenar.com/index.php?threads/meldung-lager-überfüllt.503/
 

Rosis

Mästare
Om man har fullt med runskärvor, kan man inte ta ännu en, istället får man kasta den, eller tillverka en runa och starta om att samla skärvor.
 

Gaiona

Mästare
Ok, tack för snabbt svar Rosis.

Så sista skärvan vi tillverkade var helt onödig... Svårt att veta innan.

Nåja pariserhjulet får tillverka något annat tills vi kommit fram till nästa uråldriga under..
 

Macbolan

Mästare
Som Rosis sade; Smid en Runa av dina skärvor...det funkar fint för en Ny spelare som Dig @Gaiona ..du behöver bara ha lite koll på dina UV..så inte lagretr av skärvor blir fler än 10 stycken!
 

Gaiona

Mästare
Som Rosis sade; Smid en Runa av dina skärvor...det funkar fint för en Ny spelare som Dig @Gaiona ..du behöver bara ha lite koll på dina UV..så inte lagretr av skärvor blir fler än 10 stycken!
Tack, tyvärr finns det ingen runa vi kan smida för tillfället (jag antar att de är de som man hittar i Uråldriga under) så då får jag istället försöka hålla koll på i datorn hur många skärvor som finns i lager för tillfället.
 
Topp