• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Andarnas tempel

Rhavin

Medlem
Underverket andarnas tempel. Unurium per insamlad eventvaluta. Min tolkning är att får man 2 eller 3 då man samlar runt staden borde man ju få 2 eller 3 gånger de. Tolkar ni de annorlunda?
 

Mammio

Mästare
Tyvärr så spelar det ingen roll om man plockar 1 eller 2 nycklar på samma gång, man får samma summa unurium ändå. Fast jag hade inte haft något emot att få mer.
 

Rhavin

Medlem
Nä de vet ja, ja menar mer att antingen borde texten ändras eller så att man får mer unurium.
Unurium per insamling av eventvaluta, den andra ändringen hade ju varit bättre dock :)
 

Mammio

Mästare
Jag kan hålla med om att beskrivningen kunde vara tydligare eftersom det faktiskt står i beskrivningen "Unurium per insamlad eventvaluta". och det kan misstolkas. Vad tycker @Boefst
 

Taj-Lej

Kändis
hej jag tolkar det lite annelunda ..som t.ex kronor är den svenska o dollar är den amerikansk och som den svenska finns den i olika valörer som t.ex 1-500 kr annars ska man ju få när man klarat ett uppdrag i eventet som gert.ex 28 eventsvaluta gånger 3 vilket skulle bli 84 men det är ju jag det

mvh Taj
 

Rhavin

Medlem
hej jag tolkar det lite annelunda ..som t.ex kronor är den svenska o dollar är den amerikansk och som den svenska finns den i olika valörer som t.ex 1-500 kr annars ska man ju få när man klarat ett uppdrag i eventet som gert.ex 28 eventsvaluta gånger 3 vilket skulle bli 84 men det är ju jag det

mvh Taj
Ja så kan man tolka de, tänkte ja inte på:)
Nä varför skulle man få de de är ju insamlad valuta man får unurium, du samlar ju inte in den du får från uppdrag, eller den dagliga belöningen så där är vi inte överens.
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Jag ändrar den till "Unurium när du plockar upp eventvaluta" eftersom det inte är per eventvaluta som det står nu.
Tack för att ni påpekade detta!
 

Macbolan

Mästare
Jag ändrar den till "Unurium när du plockar upp eventvaluta" eftersom det inte är per eventvaluta som det står nu.
Tack för att ni påpekade detta!
Det stämmer..man får en viss summa för varje Nyckel som man plockar upp i nuvarande Event..likadant med Kistor i Spiran!
Denna summa påverkas enbart av din Nivå av Andarnas Tempel!
I sista kapitlet är UV Andarnas Tempel en "Nobrainer"..ett absolut Måste att ha...:cool:
 

Rhavin

Medlem
Det stämmer..man får en viss summa för varje Nyckel som man plockar upp i nuvarande Event..likadant med Kistor i Spiran!
Denna summa påverkas enbart av din Nivå av Andarnas Tempel!
I sista kapitlet är UV Andarnas Tempel en "Nobrainer"..ett absolut Måste att ha...:cool:
Har du hittat julölen Mac :D De stämmer man får en viss summa då man plocka upp nycklar inte för varje nyckel :)
 
Topp