• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Andeväsen

DeletedUser223

Guest
Kom igen nu Team Elvenar!
Jag kan inte minnas ett spel där man måste gå bakåt i utvecklingen för att sedan kunna gå framåt igen.
Nu är jag ju inte säker på att "andeväsen" är obligatoriskt eller inte .. eller blir det sen, men ni måste väl förstå att det inte är kul att behöva gå tillbaka för att lägga kp på något nytt?

Jag förstår självklart tanken med att ni gör så.. för att även folk som inte ligger längst fram i spelet också ska få något nytt att göra. Men allvarligt talat så måste det finnas andra sätt än så som ni gör?

Det är ju inge kul alls att efter man suttit och planerat och räknat på kp och tid och fått ett hum om när man når ett mål, att behöva gå tillbaka och lägga 45 poäng? Det förstör ju hela ens planering. :)

Jaäintebitter, jag kan absolut tänka mig att göra det här såklart. Men jag efterlyser en bättre lösning.
 

Grizabella

Kändis
Finns det någon masterplan för alla dessa nya random enheter som man behöver lägga ner 45-60 KP för att utforska i de olika erorna eller hittar ni på alla dessa nya enheter bara för skojs skull?

För jag är väl inte den enda som börjar bli lite less på att var och varannan vecka behöva gå tillbaka till en tidigare ålder för att forska fram en ny enhet jag förmodligen inte behöver och som på papperet verkar vara sämre än de som finns sedan gammalt?

Jag har föreslagit förut att alla nya utforskningar i de tidigare erorna SKA komma färdigutforskat och det är det enda rätta ni kan göra för oss trogna spelare som sliter för att komma framåt i utvecklingen.

(Jag ber om ursäkt om det låter lite hårt - Men det börjar bli lite tröttsamt det här om ni förstår vad jag menar och fortsätter det länge till kommer det att driva spelare från Elvenar och det vill jag inte.) G.
 

DeletedUser3

Guest
Forskning som läggs till är frivillig fram till uppdateringen efteråt för att ge folk lite spelrum när man planerat annat. Med ett spel ständigt i utveckling så blir det så här. Vi är dock väldigt tacksamma för er feedback!
 

Macbolan

Mästare
Jag hoppas dock att det finns en grundläggande "plan"..med dom nya Truppenheterna...att dom skall/kunna spela en avgörande roll längre fram, när dom har fått sina upgrades!
I nuläget dyker det upp fighter i både provinser och i vissa Turneringar(I slutet)...som är helt omöjliga att fixa (och tro Mig, har försökt ALLT;)
...så min förhoppning är att någon av dessa nya Enheter kommer att ha en "roll" i att kunna tippa över fördelen..så man kan vinna dessa fighter!

Sen skall man kanske inte "titta sig blind" på att enheterna endast har EN stjärna ist för 3 Stjärnor....för vissa av dom nya enheterna har både högre livskraft och slagstyrka än våra gamla 3-stjärniga enheter...sen finns det specialförmågor att ta hänsyn till...samt enheternas olika räckvidd osv....

Att strida manuellt i Elvenar är en komplex "Dans"...där man måste involvera en mängd olika faktorer...inte bara Trupperna utan även terrängen du strider på...;)
/Mac
 
Topp