• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Fixat App-version: Avisering av olästa/nya meddelanden i chatten

Nivea

Medlem
Hej
jag spelar sällan på mobilen och upptäckte nu att det aviseras inte om man har nya eller olästa meddelanden i chatten vid inloggningen i motsats till PC-versionen som indikera till och med antalet av olästa meddelanden.
Är detta per 'design' eller en bugg?
//N
 
Senast ändrad:

Mirabella77

Legend
För mig så visade om de kom eller var nya meddelande men jag har märk på sistonde att de inte gör det längre :/ Jag antar att det är en bug?
 

Nivea

Medlem
För mig så visade om de kom eller var nya meddelande men jag har märk på sistonde att de inte gör det längre :/ Jag antar att det är en bug?
När jag är inloggad och spela, då kommer avisering om ny inkommande chatt meddelanden, men är jag utloggad, får nya meddelanden, loggar in - då får jag ingen avisering att det finns nya meddelanden i chatten.
 

Mirabella77

Legend
De är jätte konstigt med meddelandena. I svenska servern har jag inga problem men meddelanden men i zz servern förvinner meddelanden och efter ett ta kommer tillbaka :oops:
 
Topp