• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Arkitekten går på tomgång

potter

Mästare
Hej.

Kommer inte åt/in på elvenstat arkitekten och då undrar jag vad som kan vara
skälet till detta? Tanken slog mig att det kan vara en bugg? Vad säger ni?
 

Gaiona

Mästare
Hej.

Kommer inte åt/in på elvenstat arkitekten och då undrar jag vad som kan vara
skälet till detta? Tanken slog mig att det kan vara en bugg? Vad säger ni?
Det är ingenting som varken vi eller innogames kan göra något åt eftersom det är en fristående sajt.
 
Senast ändrad:

Gaiona

Mästare
Var inne och fixade hela min stad, men idag så var den puts väck har det hänt dig
Tre saker, ändringarna du gör i elvenarchitect ändrar inget i din stad i spelet och du måste spara ändringarna i elvenarchitect för att kunna ta fram dem senare och du sparar endast i din lokala dator så du kan inte se ändringarna någon annanstans (och då kan du även ta fram din ändrade stad i på knappen Save/Load) samt om du ex.vis kör CCleaner eller annan programvara som städar i dina data så kan staden gå förlorad.
 

harpan

Legend
Tre saker, ändringarna du gör i elvenarchitect ändrar inget i din stad i spelet och du måste spara ändringarna i elvenarchitect för att kunna ta fram dem senare och du sparar endast i din lokala dator så du kan inte se ändringarna någon annanstans (och då kan du även ta fram din ändrade stad i på knappen Save/Load) samt om du ex.vis kör CCleaner eller annan programvara som städar i dina data så kan staden gå förlorad.
okidock rensade i går , fick upp upp min stad, tycker det e lite kul , har möblerat om en del med hjälp av den ;)
 
Topp