Det är ingenting som varken vi eller innogames kan göra något åt eftersom det är en fristående sajt.Hej.
Kommer inte åt/in på elvenstat arkitekten och då undrar jag vad som kan vara
skälet till detta? Tanken slog mig att det kan vara en bugg? Vad säger ni?
Gu´hittat en ny leksak va kul !!! arkitekten asså ...Elvenstats fungerar igen![]()
Total fastnat , cool och flytta omkring byggnader, för att sen upptäcka att det var bäst från början hihi, nä allvarligt bra hjälp för att bygga helt klart !!!Gu´hittat en ny leksak va kul !!! arkitekten asså ...
Tre saker, ändringarna du gör i elvenarchitect ändrar inget i din stad i spelet och du måste spara ändringarna i elvenarchitect för att kunna ta fram dem senare och du sparar endast i din lokala dator så du kan inte se ändringarna någon annanstans (och då kan du även ta fram din ändrade stad i på knappen Save/Load) samt om du ex.vis kör CCleaner eller annan programvara som städar i dina data så kan staden gå förlorad.Var inne och fixade hela min stad, men idag så var den puts väck har det hänt dig
okidock rensade i går , fick upp upp min stad, tycker det e lite kul , har möblerat om en del med hjälp av denTre saker, ändringarna du gör i elvenarchitect ändrar inget i din stad i spelet och du måste spara ändringarna i elvenarchitect för att kunna ta fram dem senare och du sparar endast i din lokala dator så du kan inte se ändringarna någon annanstans (och då kan du även ta fram din ändrade stad i på knappen Save/Load) samt om du ex.vis kör CCleaner eller annan programvara som städar i dina data så kan staden gå förlorad.