• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Inskickad avgrunden i brödraskapsäventyr

Legopil

Kändis
Denna del av äventyret, känns omodern och trög. Störigt att man behöver gå ur äventyrsfönstret och sedan in igen för att avgrunden skall uppdateras. Nu uppdateras ju endast fönstret om man är den sista som fullborda omgången. Önskar även en lista på vilken som bidraget i avgrunden i avklarade rundor.

Det skulle även vara toppen om man kunde se, hela brödraskapets lager och inte bara sitt. I nuläget kör nog alla brödraskap med mailtrådar för att hålla koll på vad som finns. Vilket borde uppta stor serverkapacitet...
 

Mirabella77

Legend
Det hade jag mycket problem med i BÄ! Ibland häde att man inte hann med och hela tiden växla mellan äventyrsfönstret och staden och då uppdaterades inte äventyrsfönstret och då kunde man missa 1-2st bottenlösnings hål som :oops: Det irriterar jag mig på för jag är ju en sådan spelare som tycker om att hjälpa till ju o när de sker sånt känns konstigt :rolleyes:

Det skulle även vara toppen om man kunde se, hela brödraskapets lager och inte bara sitt. I nuläget kör nog alla brödraskap med mailtrådar för att hålla koll på vad som finns. Vilket borde uppta stor serverkapacitet...
Ja, det skulle tppen om man kunde se hela brödskapedslager av märken så man slapp att fråga o vara orolig att ingen har dess märken, bra ide @Legopil :cool:
 

Mirabella77

Legend
Jag har bara varit med i en Tävling (den just avslutade) och får väl vänta till nästa Äventyr. Då klarnar det … kanske ;)
Mins min första, tycke att den var svår och konstigt och fattade inte vad bottenlösningen var exakt, men den nästa som kom hade de klarnat. Så är det, allt klarnar och då klarar man av den bättre för den nästa som kommer o de är ju de som är kul att få alltid lära sg något :D
 
Topp