• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Avklarade äventyr

DeletedUser253

Guest
Spännande med dessa äventyr......Dvärgar-feer-orcher och så vidare. man gör dessa äventyr..dessa magiska resor. När man så kommer till slutet på varje äventyr får man ett uppdrag att sälja portalen.....helt ok. Så det gör man och allt som har med den att göra. men när jag kom in på Orcherna först då undrade jag, vänta nu! vart tog dvärgarna och feerna vägen som knatade runt på mina gator ...Dom försvann nog med portalerna vad gör jag då gillade livet på gatorna och trodde att dom med vart äventyr skulle bli fler( jag har ju låst upp dom) Så ja jag köper portalerna på nytt nivå 1 för att få invånarna dom för med sig.....dom kom aldrig. Så min "diskussion" eller önskan om så är. Varför kan vi inte få behålla invånarna som vi "låst upp" :D vi har ju ändå kämpat för att få dom. Vore såååå underbart att få det beviset för att vi faktiskt jobbat oss igenom dom äventyren, att ha dom kvar på våra gator.

Kramen om
Carizzma
 

Macbolan

Mästare
ÅÅh...Du ljuva Carizzma!
Måste tyvärr berätta den hemska nyheten att Orcherna åt upp All civilbefolkning...oerhört Tragiskt! ;-/
 

Macbolan

Mästare
Men!
Jag trädde In...
Med mina 2 Helgade Svärd...så dräpte jag över 200 Orcher...och lyckades rädda 2 unga Barn...
Jag behöver dock lämna över dessa Barn i Din Vård Carizzma!..Dom heter Jon & Frej...
Värna om dessa Barn Carizzma tills Jag återvänder ifrån slagfälten....
/Mac
 
Topp