Diskussioner om BÄ brukar dyka upp lite varstans så det vore väl bra om vi körde det på ett samlat ställe 
Go wild!
Go wild!
TackDå börjar jag med att gratulera Prosperity till vinsten i BÄ mars 2021
Snygga poäng ni skramlade ihop!!
*applåderar*
Grattis!The Fellowship of Magic på plats 30 ( två man kort så stolt!!!)
Snyggt!The Fellowship of Magic på plats 30 ( två man kort så stolt!!!)
F'låt det var inte meningen att sätta fyr på din datorLite läskigt blev det när Ragnarök drog på och det började ryka från min datorGrattis till silvret!
Hear hear!!en eloge till alla ni Brödraskap (oavsett placering) som slet och kämpade
Skryt på baraOch så jag ska skryta lite över mina Prosperity-gubbs & gumms: skryyyt![]()
UJUJ!!..Det måste ha varit en Traumatisk upplevelse för Dig Mammio!!Lite läskigt blev det när Ragnarök drog på och det började ryka från min dator![]()
Jag har inte hämtat mig än, dom där Ragnarökarna ryker för mycketDet måste ha varit en Traumatisk upplevelse för Dig Mammio
Hahaha! Vi kanske skulle heta Ragar - ryker istället?dom där Ragnarökarna ryker för mycket![]()
Så roligt att läsa @AlvrosJag vill tacka mina medlemmar även via forumet. Flera nya som aldrig har spelat äventyret, några som har spelat den men ännu inte känner sig helt säkra i att göra rätt och de som har spelat en längre tid. Det tempot det här gänget tog sig igenom etapperna och inte gav upp i det bottenlösa hållet var något som jag och några av oss som har hunnit spela äventyret väldigt ofta inte hade räknat med. Stort grattis och tack för ett fantastiskt äventyr!