• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

BÄ - här diskuterar vi BÄ-bedrifter

Gaiona

Mästare
Alltså, vet alla andra (utom jag) vilka brödraskap alla tillhör eller? :p Vore kanske en ide för forumet att lägga till vilket brödraskap alla tillhör, under sitt namn i inläggen...
Nix, det har jag inte mycket koll på, några spelare (förutom de i det BS som jag tillhör) har jag koll på men långt ifrån alla.

Man kan om man vill skapa en signatur som visas när man läser inläggen (syns dock inte på mobiler i stående läge eller om man stängt av visningen av signaturer),
 

Mirabella77

Legend
Inte kanske lämplig i denna tråd? men jag har haft det på hjärtat länge!
Jag vill klaga lite på de priserna vi får i slutet av BÄ! De är inte värda all jobb :( Bara 5 timmars booster! De kan man få hur lätt som helst via spirran och även flera från den. Kulturbyggnaderna kan man få från eventen, och såna vackrare och lönsammare. Så det känns lite meningslöst att stor-satsa att komma upp i rang i BÄ. Kunde inte de lägga bättre belöningen så BÄ kändes lite roligare? O bättre belöningar till de också som inte kom så långt i den så de inte känner orättvisa? :) ♥ Men fast allt, gillar jag samarbetet när BÄ är igång :)

Sedan får jag inte glömma att tacka min underbara BS för deras vackra framgång i BÄ, även om denna gång hade vi inte planerat att gå så långt i den ♥♥♥
 

harpan

Legend
Wow The Fellowship of magic ligger på 1:a plats BÄ.... kanske för att inga andra börjat spela än, men ändå. Hihi
 

Jian

Mästare
269 lag var "anmälda" - 118 kom till start (100 p)

Grattis till alla Äventyrare
 
Senast ändrad:

PeterPanda

Medlem
Stort Grattis till Prosperity till ert nya rekord.
Svårt för oss i Dimman att svara upp mot ett stort välorganiserat bs som bestämt sig för All-In, ni tappade 7,5 miljoner i ranking :)
Vi gjorde vårt bästa eftersom Skorpionerna jagade oss hela vägen, stort grattis till dom också och tack för att ni jagade oss :)
/PeterPanda/Mist
 

Gaiona

Mästare
Stort Grattis till Prosperity till ert nya rekord.
Svårt för oss i Dimman att svara upp mot ett stort välorganiserat bs som bestämt sig för All-In, ni tappade 7,5 miljoner i ranking :)
Vi gjorde vårt bästa eftersom Skorpionerna jagade oss hela vägen, stort grattis till dom också och tack för att ni jagade oss :)
/PeterPanda/Mist
Tack, vi jagade er så gott vi kunde och ni höll undan, grattis till andraplatsen. Att Prosperity skulle vinna när de bestämt sig för att köra fullt var inte oväntat, dock är det svårt att jämföra rekordet med tidigare resultat eftersom insamlingssystemet var omgjort och det var mycket enklare att få ihop fler medaljer och därmed poäng!
 

Starshadow

Översättare
Team Elvenar
Grattis till er alla :) Det var roligt att kika på! När vi kör all in siktar vi på att ge er en sjuhelsikes jakt!
1648680721193.png
1648680773252.png

dock är det svårt att jämföra rekordet med tidigare resultat eftersom insamlingssystemet var omgjort och det var mycket enklare att få ihop fler medaljer och därmed poäng!
Njaaa, jag håller inte riktigt med där, fem av medaljerna krävde betydligt mer än de gjort tidigare, och med den disciplinen som finns bland oss alla tror jag inte att Prosperity, eller Mist för den delen, skulle missa så pass många medaljer att det hade gjort någon större skillnad.
1648680575839.png

Än en gång, grattis och hoppas ni hade roligt!
Star
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Stort tack. Vi satte ett mål och tog mer därtill! Äntligen över 100K-sträcket. 124500 poäng. :diamond::diamond::diamond:

Nu får vi se till att ta och sätta ett ännu högre mål ;) (kunde nästan höra en kollektiv suck)
Skämt och sidor, jag är så stolt över allas insats <3

och JA, vi hade skitkul! :D:cool:
 
Topp