• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Börja om med ny stad

DeletedUser155

Guest
Hej! Kan man börja om i spelet? Inte bara sälja allt liksom utan börja om hela spelet? Tack!
 

DeletedUser138

Guest
Oj, vilken klurig fråga du kommer med, Puckochan :p
Enklast vore väl att registrera dig på nytt från ett annat epostkonto än du använde vid första registreringen? Din första stad kommer att försvinna efter några veckor om du inte loggar in alls på den.
I teorin (om du vill spela med samma namn) skulle du kunna be supporten (länken uppe t.h. på forumet eller "?" i spelets verktygsmeny) scratcha din stad, men jag är tveksam om de verkligen skulle gå med på det. Hur vet de t.ex. att du är du och inte din respektive som tröttnat på dataspelande och vill "hjälpa" dig att inte sitta så mycket vid datorn? o_O
Skulle du ha köpt diamanter i din stad som du vill använda i din nya stad istället blir det mer komplicerat och då måste jag hänvisa till supporten.
 

DeletedUser3

Guest
Allt Lysandros säger stämmer, däremot så måste du radera kontot själv om du vill starta om med samma epost och namn. Notera att även dina diamanter kommer försvinna.

Här är länken för att radera kontot:
http://goodbye.innogames.com
 

DeletedUser155

Guest
Tack så hemskt mycket! Jag får se hur jag gör, nu vet jag ju att det går. :D
 
Topp