• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Beröm!

Krita

Kändis
Har precis lämnat mitt bidrag till nya tävlingen. Måste bara få berömma Elvenars duktiga tecknare, vilken fantastisk grafik det är i alla bilder, både stillastående och rörliga. Tyvärr skyndar man igenom kapitlen och gästraserna utan att riktigt SE alla byggnadsnivåer. Är man människa missar man många alvbyggnader och vise versa. Tummen upp för tecknarna!
MVH Krita
 

Jian

Mästare
Håller med om att grafiken i spelet är väldigt bra. Titta in (när du förstorat) i de olika städerna. Man kan nästan bli sittande och bara beundrande upptäcka små roliga detaljer överallt.

Eloge till Sompote - tävlingsledare med kreativa idéer
 

harpan

Legend
Håller med om att grafiken i spelet är väldigt bra. Titta in (när du förstorat) i de olika städerna. Man kan nästan bli sittande och bara beundrande upptäcka små roliga detaljer överallt.

Eloge till Sompote - tävlingsledare med kreativa idéer
Jag har EN himla bild kvar snokar hos mina grannar har inte hittat på wiki osv morrf, jag spelar både på dator o tel kollar ganska ofta runt bara för att det e kul och nyfiken på hur jag kan förbättra min stad... Svårt å sälja byggnader men håller på med skogsalverna nu behöver plats!
 
Senast ändrad:
Topp