• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Beta supporten kan svara på svenska

Jian

Mästare
Har just upptäckt att man inte behöver skriva till Betas support på engelska - det finns en hel, lång lista på olika språk att välja bland. Svenska är ett.
Det hjälper i alla fall mig som har svårt att skriva på engelska
 

Macbolan

Mästare
OJ!..Det låter ju Helt Underbart!
Själv väntar jag på Svar på denna fråga? ;
لماذا تم ايقافك لمدة اسبوعين بدون تفسير معقول؟
:cool:
Ps,..Måste läsas ifrån höger till Vänster! ;)
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
OJ!..Det låter ju Helt Underbart!
Själv väntar jag på Svar på denna fråga? ;
لماذا تم ايقافك لمدة اسبوعين بدون تفسير معقول؟
:cool:
Ps,..Måste läsas ifrån höger till Vänster! ;)
Haha, kanske för att du pushade dina under? brukar leda till 2 veckors avstägning.
(Nu menar jag inte att du gör det MacB, utan var bara ett tänkbart svar på frågan ;) )
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Håll er till ämnet tack, vill ni skriva av er så hänvisar jag till off topic-delen av forumet där vi inte modererar så mycket och det är okej att det skrivs mer fritt om allt möjligt (så länge det följer reglerna).
 

Macbolan

Mästare
Jag skrev på Arabiska;
أراد بعض المشرفين أن ألتزم بالموضوع .. وألا أكتب عن موعد غرامي مع بيانكا إنغروسو! .. :cool::p
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Har just upptäckt att man inte behöver skriva till Betas support på engelska - det finns en hel, lång lista på olika språk att välja bland. Svenska är ett.
Det hjälper i alla fall mig som har svårt att skriva på engelska

De som har hand om betan föredrar engelska eftersom de annars måste leta upp någon som kan språket som supportbegäran är skriven på och det kan ta tid ibland. Så vill du ha snabba svar på betan rekommenderar jag dig att skriva på engelska. Men det går så klart att skriva på svenska också.
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
De som har hand om betan föredrar engelska eftersom de annars måste leta upp någon som kan språket som supportbegäran är skriven på och det kan ta tid ibland. Så vill du ha snabba svar på betan rekommenderar jag dig att skriva på engelska. Men det går så klart att skriva på svenska också.
Google translate fungerar ju också så man förstår vad det handlar om. Så de flesta språk fungerar nog. Annars hade jag inte förstått vad MacB skrev
 
Topp