• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Blå Kulla

anga

Mästare
Jamen snart dags för avfärd :)
I år har DevilAngel erbjudit sig att ta täten och eskortera oss kärringar till plats. Han åker på en dammsugare X2000 och har ett extra sug munstycke i bak, där vi sugs med i strömmen. Skönt tycker jag. För 1 år hade Gose täten och vi hamna på Grönland........ Året efter hade Starshadow täten, då minns jag inte vart vi hamna, men vet att det var fuktigt o kallt i cellen, och jag var vrål hungrig. I år har lotte erbjudit sig att ta täten, men jag litar inte på hennes katt. Ni vet ni som chattat med lotte att katten skriver ibland i chatten helt obegripligt. Nu har ju det aldrig bevisats att det finns en katt, utan något lotte beskyller :) Jag vill gärna komma till festen i år :) Vi ses på torsdag vänner.......... love anga ❤️
 

Jian

Mästare
Blå Kulla.png
Jag såg gänget träningsköra och hann få med en av dem på bild
- det är nog en Gul Kulla
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Jamen snart dags för avfärd :)
I år har DevilAngel erbjudit sig att ta täten och eskortera oss kärringar till plats. Han åker på en dammsugare X2000 och har ett extra sug munstycke i bak, där vi sugs med i strömmen. Skönt tycker jag. För 1 år hade Gose täten och vi hamna på Grönland........ Året efter hade Starshadow täten, då minns jag inte vart vi hamna, men vet att det var fuktigt o kallt i cellen, och jag var vrål hungrig. I år har lotte erbjudit sig att ta täten, men jag litar inte på hennes katt. Ni vet ni som chattat med lotte att katten skriver ibland i chatten helt obegripligt. Nu har ju det aldrig bevisats att det finns en katt, utan något lotte beskyller :) Jag vill gärna komma till festen i år :) Vi ses på torsdag vänner.......... love anga ❤
Hahaha ja så kan det gå ;)
 
Ääh, lite rasdamm skadar väl inte:) jag sa ju när vi åkte att ni inte skulle klä upp er i finaste skruden. ...men ni envisades.....
 

Gaiona

Mästare
Jag fick sparken som häxa för att jag vägrade raka av mig skägget som jag sparat i hundratals år så jag kan inte hjälpa dig att hitta hem tyvärr.

Du får försöka ta omvägen via WF för att hitta tillbaka...
 
Topp