• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Boefst top notch

DeletedUser166

Guest
Skönt att vi äntligen har en bra moderator Boefst ska ha all cred för han tagit över och styrt upp den här kapsejsade skutan. Tror dock de kan bli svårt att få allt för många aktiva tillbaks hit, många började ju gå in på andra forum engelska tex för att kunna få nyheter och sånt rimlig tid.

Förhoppningsvis har ja fel och folk hittar tillbaks för nu har de potential och ett aktivt forum är alltid kul.
 

Taj-Lej

Kändis
kan ju hålla med om det …. men tycker att han är lite väl nitisk när det gäller svar på saker o ting .exp när vår kära mac skröt om att han satt nytt rekord (vilket inte är dåligt gjort)..så skrev pling duktig ponke...då är din dag räddad...och det inlägget blev censuerat...vilket jag har väldigt svårt att fatta ..lite skämt måste man ju tåla anars så är detta forum döfött

Mvh Taj
 

Taj-Lej

Kändis
Där ser man hur lätt det är att misstolka något :) ber om ursäkt till bossen ...visste inte att man kunde ta bort sina inlägg :)

Mvh Taj
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Tackar så mycket alltid kul att höra! :)
Jag låter det mesta gå så länge det inte är grova personangrepp (kalla någon noob kan man ju göra) eller för olämpliga.
 

Macbolan

Mästare
Men visst kan Vi väl fixa till detta forum..å ha lite sköna Diskussioner här`?!:p
..låt det bli lite hätskt ibland..bara Bra att få ur sig lite adrenalin..;):rolleyes:
Sen en eloge till Pling..som självmant tog bort sin nedlåtande kommentar...uppskattas! ;)

Jag tar gärna en rejäl debatt..så länge Vi håller oss borta ifrån personangrepp och alltför nedlåtande attityd emot Varandra...:cool:
/Mac
 
Topp