• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Fixat Byggnader försvinner när man flyttar runt i staden.

fieldstar

Medlem
Hej
vanishingcity.jpg

Precis som beskrivningen säger byggnaderna försvinner och kommer tillbaka när man flyttar runt i staden, fungerade innnan lunch men nu har det hänt något. En uppgradering eller vad man skall kalla det. Har detta på alla mina tre konton nu, här på SV och på Beta och Eng
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Det är på grund av att din webbläsare är utzoomad och du kan därför se mer än vad man bör i webbläsaren. Vi håller på att titta på en lösning på detta så att alla byggnader syns även när webbläsaren använder en annan zoomning än standard.
 

qrush

Medlem
Hej
Visa bilaga 525
Precis som beskrivningen säger byggnaderna försvinner och kommer tillbaka när man flyttar runt i staden, fungerade innnan lunch men nu har det hänt något. En uppgradering eller vad man skall kalla det. Har detta på alla mina tre konton nu, här på SV och på Beta och Eng
Field, upplevde samma, fungerar fortfarande på Flash, så jag kör den tills dom fixar. Kör zoom på 67%
 
Topp